Dankzij zijn mogelijkheid om visie uit te voeren en af te ronden, is Hyland Software benoemd als een Leider in de Gartner Magic Quadrant voor Onderneming Content Management 2012.
Het 2012 Gartner rapport stelt dat de inhoud van de onderneming content beheer (ECM) markt is overgestapt van een focus op voornamelijk efficiëntie en samenwerking naar een die de nadruk legt op effectieve en tastbare bedrijfsresultaten. Hyland is het hier mee eens.
A.J. Hyland, president en CEO van Hyland Software, zei: “Hyland blijft zich ontwikkelen binnen de markt. De ECM oplossing, OnBase stimuleert efficiëntie, maar het biedt onze klanten nog veel meer. De oplossing is een fundamenteel deel van hoe bedrijven zaken moeten doen en resultaten stimuleren. Het kan gaan om een overheidsinstelling, een wereldwijde gezondheidorganisatie, een regionaal verzekeringsbedrijf of elke industrie of organisatie van een grootte daartussen. Hyland biedt oplossingen die processen verbeteren om echte, meetbare impact te verbeteren op de bodemlijn van een organisatie.
Hyland blijft diensten leveren op zijn strategische wegenkaart, waarbij een krachtige focus wordt behouden op verticale en horizontale oplossingen, een solide oplossinggecentreerde visie en een sterke uitvoeringsgeschiedenis. De oplossingen van Hyland bieden:
- Sterke integratie met andere kernspelers zoals Epic en Cerner elektronische medische rapporten in de gezondheidszorg markt;
- Flexibele implementatie opties die organisaties in staat stellen te kiezen tussen op locatie of cloud implementatie. Dit biedt gebruikers wat zij tegenwoordig nodig hebben en het is lenig genoeg om aangepast te worden wanneer hun noden veranderen;
- Scherpe focus op kerncompetenties van documentverwerking en werkstroom.
Naarmate de onderneming content beheer (ECM) industrie blijft groeien, zien organisaties over de gehele wereld de nood voor en het voordeel van het stroomlijnen van bedrijfsprocessen met ECM in. Door zich 100% te concentreren op de ontwikkeling van pure ECM, steekt de diepte van de oplossing van Hyland uit in de ECM industrie. Het biedt ook merkwaardige voordelen voor de organisaties die zij bedienen.
Hyland zei: “Krachtige klantenservice betekent het ontwikkelen van oplossingen met de klant als achterliggende gedachte. Sinds we meer dan 20 jaren geleden onze eerste klant aannamen, is dit waar we betrokken bij zijn. We geloven dat het benoemd worden als een Leider door Gartner, onze samenwerking met onze klanten bevestigt om oplossingen te ontwikkelen die zij nodig hebben met integraties en functionaliteiten die blijven voldoen aan hun noden en verwachtingen en die deze zelfs overschrijden.”