Selecteer een pagina

Infor, een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 75.000 klanten en salesforce.com [NYSE: CRM], de enterprise cloud computing-onderneming, kondigen vandaag aan dat Infor drie applicaties – die gebaseerd zijn op Force.com, het social enterprise platform van salesforce.com – gaat aanbieden. De drie nieuwe InForce-applicaties zullen de kracht van de back office naar de front office brengen evenals naar de social enterprise. Klanten kunnen hierdoor beter samenwerken en hun groei stimuleren. Salesforce.com investeert bovendien in Infor. Dankzij de samenwerking gaat Infor de volgende drie applicaties bieden, die allemaal gebouwd zijn op Force.com: InForce Everywhere, een native Force.com applicatie die ERP-gegevens integreert in Salesforce; InForce Order Management, een quote, order en offerte management-applicatie; en InForce Marketing, die voortbouwt op Infor CRM Epiphany voor wereldwijde marketing automatisering. Reacties op het nieuws

  • “Sales professionals die werkzaam zijn in productiebedrijven willen snel en makkelijk toegang tot kritieke product- en orderinformatie via onze applicaties. Deze gegevens zullen worden weergegevens in Salesforce,” zegt Charles Phillips, CEO van Infor. “Dankzij deze samenwerking kunnen onze klanten zich richten op het bouwen en verkopen van goede producten in plaats van op het configureren van databases, middleware, BI tools, of disk drives. Onze klanten willen processen automatiseren in uren en dagen, niet in maanden en jaren. En ze willen het klassieke 3-by-3 ERP-project overslaan – 3 jaren, 300 miljoen en 3 CIO’s. Zij willen sneller resultaten.”
  • “Bedrijven die de stap maken naar social enterprises zijn op zoek naar nieuwe manieren om hun bedrijf te managen,” zegt Marc Benioff, voorzitter en CEO van salesforce.com. “Infor deelt met salesforce.com de gedachte dat deze transformaties binnen het hele bedrijf moeten plaatsvinden.”

Later dit jaar biedt InForce Everywhere:

  • Een 360-graden inzicht in facturen, contacten, offertes, leveringen, uitstaande vorderingen, orders en RMA’s (return merchandise authorizations).
  • Een nieuwe manier voor Salesforce-gebruikers om hun orders via ERP-applicaties te bekijken.
  • Toegang tot klantinformatie en transacties via de Salesforce Sales Cloud en Service Cloud door het gebruik van InForce Everywhere.
  • Koppeling met ION, Infor’s standaard integratieplatform.
  • Salesforce Chatter, een cloudgebaseerde social collaboration applicatie.
  • De ruim 700 salesmensen van Infor en de meer dan 800 channel partners de mogelijkheid om gebundelde Salesforce CRM te verkopen aan meer dan 75.000 klanten.

InForce Order Management zal:

  • Een complete quote, order en offerte management-applicatie bieden die gebouwd is op Force.com.
  • Salesforce CRM integreren. Hierdoor beschikken gebruikers van de Sales en Service Cloud over een duidelijk en accuraat overzicht van de prijzen en de beschikbaarheid.

InForce Marketing:

  • Biedt een uitgebreid wereldwijd marketing informatiseringsysteem gebouwd op Force.com.
  • Omvat inbound en outbound campagne management en lead maturation geïntegreerd met de Infor CRM Epiphany recommendation engine.