Infor lanceert CRM Epiphany Marketing Resource Management, een nieuwe module van het CRM productaanbod van de softwareleverancier. De oplossing helpt marketeers met het beheren van de marketing lifecycle van alle kanalen en programma’s. Op die manier kunnen marketingafdelingen hun activiteiten efficiënter maken en daarnaast het bereik en het resultaat vergroten, aldus Infor.
Infor lanceert CRM Epiphany Marketing Resource ManagementGrote en internationale organisaties beschikken tegenwoordig over een grote hoeveelheid kanalen waarin ze hun boodschap kunnen uitzetten. De nieuwe CRM Marketing Resource Management oplossing moet de strategische planning die hierbij komt kijken beter beheersbaar maken en groter inzicht verschaffen in de dagelijkse activiteiten.
“Bedrijven worden niet alleen beoordeeld op de effectiviteit van hun branding en lead generation activiteiten, maar ook op de efficiëntie waarmee de onderneming gebruik maakt van de bedrijfsmiddelen”, aldus Tony Compton, director CRM product marketing bij Infor, “Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management helpt marketingafdelingen slimmer te werk te gaan. De oplossing bevordert de samenwerking en zorgt ervoor dat teamleden zicht kunnen richten op de meest belangrijke doelstellingen. Aangezien de oplossing de basis vormt voor alle marketingactiviteiten, kan het grote invloed hebben, niet alleen op de kwaliteit van marketingcampagnes, maar op de totale bedrijfsresultaten en -reputatie.”
Bronnen:ITcommercie & CRMkiezen