Infor is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 70.000 klanten. Zij wordt nu een officiële leverancier voor Scuderia Ferrari. Hierbij gaat het over meest succesvolle Formule 1-team. Door de meerjarige sponsorovereenkomst wordt de langetermijnrelatie met Ferrari versterkt.
Het gaat hierbij over het logo van Infor dat zal verschijnen op Scuderia Ferrari’s F1-deelnemer, maar ook op voertuigen die het raceteam ondersteunen, communicatiemiddelen en natuurlijk op de website en de officiële merchandising producten. Door het sponsorschap wordt Infor zichtbaar gemaakt bij ruim 500 miljoen Formule 1-racefans en mensen die televisie kijken in 187 landen. Ook zal Infor zich wereldwijd kunnen profileren op de twintig Formule 1 Grand Prix-locaties.
Charles Phillips, CEO van Infor zegt dat de gezamenlijke doelen op het gebied van snelheid en kwaliteit Infor en Ferrari samen brengen. De software helpt Ferrari bij het bouwen van geweldige auto’s, waaronder Formule 1-auto’s. Ze hebben Ferrari daarnaast geholpen bij het significant uitbouwen van hun productiecapaciteit om aan de groeiende vraag te voldoen, zonder daarbij een nieuwe fabriek te moeten bouwen. Infor wordt daar hen van harde verwelkomd.