Selecteer een pagina

Infor, bedrijfssoftware leverancier met een totaal van meer dan 70.000 consumenten, heeft recentelijk aangekondigd dat Infor Xtreme Support staat op de lijst van de tien websites die de beste support bieden. De lijst is door de Association of Support Professionals (ook wel bekend als ASP) opgesteld. Het portaal voor ondersteuning, dat in januari werd herontworpen als onderdeel van het nieuwe Xtreme Support Programma van Infor, is eenvoudig aanpasbaar op de behoeften van klanten en bovendien gebruiksvriendelijk. Infor klanten kunnen op die manier sneller technische struikelblokken aanpakken en verstoring van bedrijfsprocessen kan worden geminimaliseerd. In maart 2012 werd het al aangekondigd dat het programma Xtreme Support de 2012 MarktetTools ACE (Prestatie in Klantexcellentie) Onderscheiding voor ondersteuning won.

Marylon McGinnis, SVP van Xtreme Support bij Infor, zei: “Wij willen onze klanten helpen slimmer en sneller zaken te doen. Niet alleen door het voortbrengen van innovatieve applicaties die branchespecifieke problemen aanpakken maar ook door continu goede klantondersteuning te bieden. Sinds de introductie zijn klanten lyrischover onsInfor Xtreme Support programma. De erkenning door de Association of Support Professionals toont aan dat Infor Xtreme op het gebied van enterprise applicaties een klasse apart is.”

Infor Xtreme Support is elke dag, de hele dag, gedurende het hele jaar beschikbaar via het portaal van Xtreme Support. Het portaal geeft gebruikers hulpmiddelen zoals service packs, een kennisbank, updates, online communities en software patches. Deze middelen worden aan de nieuwe gebruikersinterface gekoppeld. De interface kan aan de hand van de gebruikersvoorkeuren worden aangepast waardoor de klanten sneller over de correcte informatie beschikken.