Selecteer een pagina

Er is door Infor een nieuw supportprogramma aangekondigd, namelijk Infor Xtreme Support. Dit nieuwe programma biedt gespecialiseerde, gepersonaliseerde en proactieve klantondersteuning, een intuïtieve supportportal en de keuze uit drie serviceniveaus. Het helpt klanten bij het melden van de technische als niet-technische problemen, maar ook bij het in de lucht houden van bedrijfskritische systemen.

Er wordt nu toegang gegeven tot tot ervaren supportmedewerkers die kennis hebben van zowel de branche als de specifieke klant en die ervaren zijn op het gebied van de Infor software. Het is 24 uur per dag en zeven dagen in de week beschikbaar. Je kunt gebruik maken van ION Support Assistant (ISA). Dit is een tool die informatie verzamelt over de configuratie en omgeving van de Infor-software die door iemand wordt gebruikt. Infor Xtreme Support biedt zoals gezegd ondersteuning op drie niveaus, namelijk bij Xtreme, klanten krijgen support voor een onbeperkt aantal incidenten. Niveau twee, Xtreme Premium, de klanten krijgen alle voordelen van Infor Xtreme, en de laatste Xtreme Elite. De klanten krijgen dezelfde ondersteuning als bij Xtreme Premium en krijgen daarnaast een Xtreme Elite accountmanager toegewezen.

Recochem Inc zegt het volgende: “Geen enkele aanbieder levert betere en snellere support dan Infor” aldus Steve Shurge, systeemmanager bij Recochem Inc. Graybar Electric geeft het volgende aan: “De nieuwe intuïtieve gebruikersinterface van de portal biedt veel mogelijkheden en daar zijn we blij mee.” Aldus Kenton Brandon-Fritzius, WMS support analyst bij Graybar Electric.

Marylon McGinnis, senior vice president van Xtreme Support bij Infor zegt dat organisaties beseffen dat het juiste niveau van support belangrijk is en bepalend is voor het succes van de organisatie.