Tijdens Dreamforce 2012 van Salesforce.com in San Francisco werd Inforce Marketing geïntroduceerd door Infor. Het systeem is uitgebreid en is bestemd voor het automatiseren van marketingsystemen over de gehele wereld. Het is bovendien gebouwd op het platform van Salesforce en biedt ondernemingsopties in een gebruiksvriendelijk formaat. Inforce Marketing biedt marketeers tevens uitstekende efficiëntie, duidelijkheid en snelheid over hun plannen voor marketing en – budgetten via een één stop werkplek voor het totaal aan communicatie van de campagnes. Dit alles werd recentelijk bekend gemaakt. Inforce is op de 1300e stand te vinden van de expo van Dreamforce.
Hieronder volgen enkele reacties op dit bericht.
George Wright, algemeen manager CRM en senior vice president bij Infor, zei: “Voorheen vertrouwde marketingafdelingen op verouderde softwareoplossingen die duur en moeilijk te beheren zijn. Het belemmerde ze in het verkrijgen van een accuraat overzicht van campagnes en van informatie wanneer ze dat nodig hadden. Inforce Marketing doorbreekt deze barrières en stimuleert samenwerking door het combineren van realtime informatie van meerdere bronnen via de Salesforce interface en biedt snelle, effectieve resultaten terwijl de kosten onder controle blijven.”
Mike Rosenbaum, senior vice president van de AppExchange en Force.com Operations afdeling bij Salesforce.com, zei: “Bedrijven over de hele wereld veranderen de manier waarop zij met klanten, partners en medewerkers via sociale en mobiele cloudoplossingen in verbinding staan. Partners zoals Infor maken gebruik van de kracht van het Salesforce Platform om klanten te voorzien van de juiste instrumenten om hun succes in de cloud te versnellen.”
Rebecca Weeteman, vice president van Nucleus Research, zei: “Nucleus ontdekte dat ontwikkelen op het Salesforce Platform 4,9 keer sneller gaat dan de traditionele variant. Infor maakt daar via Inforce Marketing gebruik van en richt zich op het onderscheidende vermogen via hun uitgebreide ervaring op marketinggebied om marketingprocessen in het gehele verkoopkanaal te stroomlijnen. Bedrijven die zoeken naar een echte geïntegreerde marketingapplicatie zullen de aanpak van Infor zeer waarderen.”
Het product heeft de volgende voordelen
– Geavanceerde rapportage en onderzoek
– Beter meerdere kanalen beheer van campagnes
– Efficiëntere planning
– Helder inzicht in de optimalisatie van leads
Inforce Marketing is net als Inforce een applicatie die back-office ERP verbindt met front-office beheer van klanten en leads. Het programma werd bekroond nadat deze werd opgenomen in de nieuwe Social Apps Showcase van AppExchange. Deze applicatie is het tweede product van Infor waarbij de code in zijn geheel staat geschreven op het platform van Salesforce. Deze applicatie werd voor het eerst gelanceerd in de derde maand van 2012. Volgens planning zal het Quote and Order functionaliteiten aanbieden binnen de eerste vier maanden van het nieuwe jaar (2013).