3CLogic, de leider in cloud gebaseerde contactcentra gehost op Amazon Web Services (AWS), kondigde recentelijk de integratie van zijn contactcenter software oplossing met SugarCRM aan. SugarCRM is een marktleidend klantrelatie management (CRM) bedrijf dat effectieve klantenbetrokkenheid over de gehele organisatie mogelijk maakt. De nieuwe integratie, genaamd 3CSugarCRM, zorgt voor naadloze integratie tussen SugarCRM en de binnenkomende, uitgaande en gemengde contactcenter applicaties van 3CLogic.
Door deze integratie te gebruiken, bereiken gezamenlijke klanten:
- Een 360 graden overzicht van alle gesprekken, chat, tekst en sociale media interacties over het contactencentrum binnen SugarCRM;
- PCI nakoming door de noodzaak om klant kredietkaart informatie op te slaan in SugarCRM of in het 3CLogic contactcenter platform weg te nemen;
- De productiviteit van verkoopvertegenwoordigers en klantenservicevertegenwoordigers te verhogen aangezien het niet nodig is om dubbele informatie in te voeren op diverse schermen en verschillende systemen;
- Kostenbesparingen door hun telefoon en CRM systemen te integreren.
Ramana Reddy, Directeur van de klantendiensten afdeling van 3CLogic, zei: “Deze partnerschap brengt de voordelen van een veilig en hoog beschikbaar cloud gebaseerd contactencentrum systeem voor SugarCRM klanten. Van de plank integratie tussen SugarCRM en 3CLogic betekent dat klanten geen risico’s hebben betreffende de onzekerheid van complexe software ontwikkelingprojecten. Ze kunnen er zeker van zijn dat de twee systemen naadloos samen zullen werken.”
Lorna Heynike, Senior Vicepresident van Marketing voor SugarCRM, zei: “SugarCRM is toegewijd aan het in werking stellen van effectieve klantenbetrokkenheid voor alle klanten. Onze partnerschap met 3CLogic zal klanten een 360 graden inzicht bieden van klanteninteracties tussen de onderneming, waaronder belcentrale applicaties. Experts die te maken krijgen met klanten kunnen activiteiten die gepaard gaan met alle klanten over kanalen snel begrijpen vanuit een enkel inzicht, verrassingen vermijden, proactief betrokken raken bij hun klanten en met een enkele stem spreken door de organisatie.”