Leverancier van klant ervaringsoplossingen, Satmetrix, komt met de twaalfde versie van Net Promoter. Dit is een klant ervaring management (cem) oplossing volledig voor in de Cloud. De nieuwe versie heeft functionaliteiten waarmee bedrijven in staat worden gesteld om de klantloyaliteit te verbeteren en waarmee deze organisaties beter inzicht kunnen krijgen over hun klanten en de ervaringen hiermee.
Net Promotor twaalf, de software leverancier van softwareleverancier Satmetrix, heeft in deze nieuwe versie vooral de focus gelegd op klantbetrokkenheid. Dit systeem zal vooral bijdrage in het op een juiste manier distributeren van informatie binnen de organisatie. Eén van de nieuwe functionaliteiten in de nieuwe oplossing, die niet in de vorige versies zaten, is een verbinding met het Cloud CRM systeem van Salesforce.com. Deze vernieuwing biedt gebruikers van de Satmetrix solutie de mogelijkheid om data te kunnen gebruiken uit zowel hun cem- als hun crm software.
Een andere nieuwe optie is NPS Vergelijking en Prestatie Vergelijking. Met deze nieuwe functie krijgen organisaties de gelegenheid om prestatie gegevens te kunnen vergelijken onder diverse segmenten of verschillende groepen respondenten. Op die manier moeten successen naast doelen gelegd kunnen worden. De functionaliteit Business View is verbeterd als het gaat om de streaming mogelijkheid van homepagina’s die actiepunten, scores, opmetkingen en trends moeten laten zien.