Selecteer een pagina

Lexisnexis lanceert Prospect Portfolio, een nieuwe sales tool. Deze toepassing moet sales professionals gaan helpen om makkelijker nieuwe commerciële contacten te vinden en bestaande relaties te stimuleren door de uitgebreide database met bedrijfsinformatie.
Makkelijker nieuwe contacten met Prospect Portfolio. De nieuwe toepassing Prospect Portfolio van Lexisnexis heeft een database met informatie over meer dan 43 miljoen organisaties en 58 miljoen directeuren. Daarnaast geeft de toepassing toegang tot 16.000 nieuwsbronnen en uitgebreide informatie over onder andere wetmatige zaken, juridische informatie, fusies en overnames. Salesmanagers kunnen op deze manier snel en simpel feiten over een bepaald bedrijf achterhalen en nieuwe contacten vinden, aldus Lexisnexis. “Prospect Portfolio zal sales professionals helpen om hun organisatie te laten groeien door het identificeren van nieuwe commerciële contacten en door het cultiveren van bestaande relaties door het gebruik van uitgebreide, up-to-date informatie dat makkelijk te gebruiken is en ontworpen is voor de manier waarop de salesman of vrouw werkt”, aldus Darrell Huntsman, VP en managing director of Corporate and Professional Solutions van Lexisnexis.

De oplossing wordt volledig geïntegreerd in Appexchange, het sales gedeelte van Salesforce.com’s CRM systeem, en maakt het mogelijk om achtergrondinformatie te combineren met actuele contacten en relaties. “Duizenden gebruikers hebben al gebruikt gemaakt van Appexchange als aanvulling op de Salesforce CRM toepassingen. Nu kunnen bedrijven betrouwbare, uitgebreide en accurate informatie uit de Lexisnexis’ Prospect Portfolio via Appexchange halen om de verkooptijd te verlengen en de voorbereidingstijd korter te maken”, aldus Clarence So, CMO bij Salesforce.com.

Lees verder op ITcommercie