Tijdens een recentelijk gehouden bijeenkomst in het gemeentehuis heeft Lisse haar keuze voor het Decos Klantcontactsysteem (KCS) bekrachtigd.
“De oplossing van Decos zorgt ervoor dat we inwoners snel en efficiënt kunnen helpen”, zegt Alma Weitenberg, senior beleidsmedewerker van de afdeling informatiemanagement bij Gemeente Lisse. “Met het systeem kunnen we burgers bovendien proactiever van dienst zijn omdat relevante informatie in één oogopslag zichtbaar is. Onze medewerkers van het Klant Contact Center zijn erg enthousiast en kijken er naar uit om aan de slag te gaan met de nieuwe oplossing.”
De gemeente Lisse is één van de gemeenten die onderdeel uitmaakt van de KCS projectgroep. Een unieke samenwerking waarbij gemeenten betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling van het systeem. De functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid van het product sluit hierdoor optimaal aan op de behoeften van gemeenten. Nu gaat de gemeente Lisse er ook daadwerkelijk mee aan de slag om vragen en meldingen van burgers en bedrijven efficiënt af te kunnen handelen. Het KCS wordt momenteel geïmplementeerd en zal na verschillende testrondes vanaf maart volledig in gebruik worden genomen.