Selecteer een pagina

Belangrijke kenmerken van Maximizer CRM 12:

Het zicht van de customer relationship management is aan het veranderen, en bedrijven proberen nieuwe producten te gebruiken om haar klanten tevreden te stellen.  Om ervoor te zorgen dat klanten eenvoudig toegang krijgen tot informatie om het verkoopproces te controleren, biedt Maximizer CRM 12 krachtige LinkedIn integratie en ingebouwde mobiele en web-toegang.  Deze CRM-oplossing werkt voor alle grote mobiele platforms.

De gebruikers kunnen het voordeel van Maximizer CRM 12 op elk van smartphone of tablet computer zien, inclusief iPhone ™, Blackberry ®, en Android ™.  Hiermee kunt u het werk altijd en overal bezichtigen, of u nu op de airport, in de auto, hotel lobby of  op een conferentie bent.

Maximizer Software President Vivek Thomas zegt; “Onze LinkedIn integratie en ingebouwde mobiele en web producten leveren een geheel nieuw niveau van toegang en mogelijkheden voor bedrijven om klanten met zich mee te trekken, je bent dus niet meer afhankelijk van je desktop.  De uitgebreide mogelijkheden in combinatie met het gemak en de flexibiliteit van all-toegang tot opties, stellen organisaties in staat te bepalen waar en hoe ze zaken doen.”

Het heeft de mogelijkheid om hyperlinks te hechten aan documenten die zijn opgeslagen in externe, bronnen zoals SharePoint.   Maximizer CRM gesynchroniseerd met iCalendar kunnen afspraken met werknemers en klanten beheren.  Het stelt gebruikers in staat om gemakkelijk, door een aanpasbare lay-out van alle belangrijke informatie die nodig is voor specifieke zaken,te bekijken en navigeren.