Selecteer een pagina

Er kan meer output gehaald worden met behulp van de CRM-software. Middels CRM-software kan het rendement per cliënt bijgehouden worden en dat kan soms  een nieuw  inzicht verschaffen. Ook kan door de CRM-software duidelijk worden welke klanten het meest winstgevend zijn.

Reportages kunnen de tool zijn om  waardeverhoging uit CRM-software te halen. Met behulp van de CRM-software kunnen namelijk rapporten bekeken worden. Ook kan nagegaan worden  of  standaard reportages in CRM-software duidelijke gegevens leveren en indien dat niet mogelijk is, kan onderzocht worden of er andere rapportageopties zijn die het beoogde inzicht wel leveren.

Met de CRM-software kunnen ook andere vragen gesteld worden door de gebruiker. Heeft de gebruiker volledige inzage? Zijn alle wisselwerkingen tussen de gebruiker en zijn relaties te zien?  Wat kan nog meer geplaatst worden in het systeem zoals ondersteuningsvragen, e-mailacties, klachten? Welke andere applicaties kunnen samengevoegd worden om de toegang tot essentiële cliëntgegevens te op te vijzelen?

Op de website van PerfectView verschijnen regelmatig korte artikelen met drie nieuwe tips om meer output te krijgen uit de CRM-software. Gebruikers kunnen dit volgen via het CRM-nieuws van PerfectView bijvoorbeeld via RSS.

Bent u benieuwd op welke wijze PerfectView CRM-Online op deze gebieden ondersteunt? Dan kunt u gratis een account aanvragen of, indien u reeds een account heeft, kunt u op de “Help-mij-in-het-online-CRM-Pakketknop” drukken en vervolgens gratis en spoedig geholpen.