Selecteer een pagina

Microsoft heeft recentelijk het ondersteuningsprogramma voor zijn Dynamics crm- en erp-applicaties uitgebreid met het zogenaamde ‘Business Ready Customer Care’, bedoeld om bedrijven meer zekerheid te geven. Microsoft Dynamics CRM logoDe introductie van Business Ready Customer Care houdt op drie punten een uitbreiding in: de ondersteuning voor de producten wordt met vijf jaar verlengd, de software kan op meer manieren gefinancierd worden en klanten, ook uit het middensegment, krijgen meer inzicht in de roadmap. Microsoft bood al vijf jaar productondersteuning aan zakelijke klanten. Met de verlenging met nog eens die periode treedt het bedrijf in de voetsporen van Oracle. ‘Oracle is erachter gekomen dat het verlengen van de ondersteuning van hun producten niet betekent dat klanten de aanschaf van nieuwe producten uitstellen’, aldus marktanalist Josh Greenbaum tegen Infoworld. Op financieringsgebied breidt Microsoft onder andere het TotalSolution Financing-programma uit, dat klanten in staat stelt hun Dynamics-applicaties te leasen. Verder introduceert het bedrijf SmartPay, waarmee klanten zelf bepalen welk bedrag ze in het eerste jaar maandelijks afdragen, met een minimum van 50 euro.