Selecteer een pagina

Epicor Software Corporation is wereldwijd leider in bedrijfssoftwareoplossingen voor productie-, distributie-, verkoop- en dienstenorganisaties. Dit CRM-bedrijf kondigde kortgeleden het nieuwste verkoop klantbetrokkenheidhulpmiddel, Epicor Retail CRM 7.0, aan. Dit CRM-systeem biedt gestroomlijnde klantenvisies en robuuste loyaliteitsfuncties aan voor gemakkelijker en optimaal geautomatiseerd klantrelatiemanagement (CRM-) programmabeheer.

Epicor Retail CRM 7.0 is compleet opnieuw ontworpen en stelt vertegenwoordigers in de gelegenheid om klantendata te gebruiken. De diverse CRM-taken worden ook toegankelijker voor het verkooppersoneel.

Naast de vele voordelen die Epicor Retail CRM 7.0 met zich meebrengt, zijn er nu ook nieuwe zoekopdrachthulpmiddelen toegevoegd aan deze CRM-aanbieding.

Een CRM-oplossing vinden, die ondersteuning biedt voor meerdere afdelingen en/of merken, is tegenwoordig een belangrijke vereiste voor vele vertegenwoordigers. Epicor Retail CRM 7.0 is voorzien van meerdereafdelingondersteuning en hoeft niet te worden aangepast. Het CRM-systeem zorgt voor een volledig omnikanaal en helder beeld van klanten via diverse kanalen, merken en werelddelen. Met een helder beeld van de klanten in verschillende afdelingen en merken, is er minder tijd nodig om meerdere databasen te onderhouden. Franchisemarkten worden ook blootgesteld aan ware CRM-mogelijkheden. Epicor Retail CRM biedt tevens een fundering voor Epicor om meerderegebruiker CRM te ondersteunen.

Vertegenwoordigers blijven bij met CRM

Vertegenwoordigers vertrouwen al jaren op Epicor Retail CRM om winsten te stimuleren en klantgedrag en verkoopgewoonten beter te begrijpen. Een klant die gebruik maakt van het Epicor Retail CRM-platform, is Charming Charlie. Dit bedrijf gebruikt het CRM-systeem om een nieuw beloningsprogramma op te zetten om hiermee klantbetrokkenheid te verbeteren. Het bedrijf gebruikt het CRM-systeem ook om meer zicht te krijgen op de shopgewoonten van klanten en klantendata te gebruiken om betere bedrijfskeuzes te maken en zodoende de verkoopresultaten naar een hoger niveau te tillen.