Selecteer een pagina

OpenSesame CRM is een nieuwe klantrelatiemanagement (CRM)-oplossing. In dit CRM programma worden CRM activiteiten van OpenSesameICT, die reeds aanwezig waren zelfstandig ondergebracht. OpenSesameICT is een partner van SugarCRM.

In de nieuwe klantrelatiemanagement (CRM)-oplossing wordt met name gefocust op cliëntprofielen en het rendement daarvan in marketing- en verkoopprocessen. SugarCRM-partner OpenSesame ICT ontwikkelt de CRM-oplossing in samenwerking met Ruud de Rooij, die oud-directeur is van Stone-It, en Bart van Maarseveen, de oprichter van Outdare dat later werd verkocht aan Ictivity.

De nieuwe klantrelatiemanagement (CRM) oplossing OpenSesame CRM is ontstaan uit een samenwerking tussen de bovengenoemde leverancier van software en de partner van SugarCRM OpenSesame ICT . De nieuwe CRM-oplossing moet zelfstandig naast OpenSesame ICT gaan functioneren. De focus van de nieuwe klantrelatiemanagement (CRM)-oplossing ligt met name bij de vraag naar cliëntprofielen en het rendement daarvan in marketing- en verkoopprocessen. In de nieuwe CRM-oplossing wordt de software van SugarCRM geïntegreerd  in het ondernemingsinhoudmanagement (ecm)-systeem OpenIMS van SugarCRM-partner OpenSesame ICT. Naast de software zal de serviceverlening verder bestaan uit advies, verbetertrajecten, maatwerk en koppeling, begeleiding bij het implementeren van de CRM-software, evenals opleidingen. De service van het nieuwe CRM-product zal zowel op locatie als bij inschrijving verleend worden aan alle bestaande en ook nieuwe klanten van OpenSesame CRM.