door admin | okt 16, 2012 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
De woningcorporatie Haag Wonen uit Den Haag heeft zijn gehele SAP-werkgebied ondergebracht in het Ctacse datacenter. Op deze wijze breidt het bedrijf het lopende partnerschap met de ict-dienstverlener uit. Sinds 2010 is Ctac verantwoordelijk voor het technische en...
door | okt 16, 2012 | Content management (CMS), NederlandsKennisCentrum
Onlangs heeft Evident de nieuwe versie van de website van Drimpy gelanceerd. Hierdoor is de website van Drimpy geoptimaliseerd voor gebruik op Aruba. Drimpy.nl is een online sociaal platform. Op deze website kunnen patiënten informatie over hun gezondheid met elkaar...
door admin | okt 12, 2012 | Financieel, boekhouding en administratie, NederlandsKennisCentrum
Unit4, leverancier van software voor bedrijven uit Nederland, heeft de Multivers BTW Converter gecreëerd. Het bedrijf heeft dit programma gemaakt vanwege de btw-verhoging die gaat plaatsvinden. Bedrijven zijn daarmee in staat om hun administraties om te zetten naar...
door admin | okt 12, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Social crm
Verschillende CRM-systemen leveranciers spanden zich in het verleden in op het gebied van het integreren van sociale media. Nu vraagt men zich niet meer af of het nuttig is om LinkedIn, Twitter of Facebook te integreren, maar wel hoe je het meeste uit deze sites kunt...
door admin | okt 12, 2012 | Customer relationship management (CRM)
CRM kan je helpen met je bedrijfsplan Als je bedrijf nou B2B of B2C is, alle zakelijke mensen vragen zich af hoe een klant relatie beheersysteem hun bedrijf kan verbeteren. Hetgeen je dient te onthouden is dat CRM snel een deel wordt van hoe mensen zaken doen. Mensen...
door admin | okt 12, 2012 | Customer relationship management (CRM)
Wanneer je, je klanten wil beheren, biedt CRM de juiste oplossing. Het helpt je om betere producten en diensten te ontwikkelen voor je klanten. Er zijn vele unieke voordelen voor het gebruik van CRM in je bedrijf CRM: Een manier om omzet te vermeerderen Je zal eerst...
door admin | okt 11, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Salesforce is al een tijdje bezig geweest in de gehele sociale marketing ruimte met aankopen die sociale betrokkenheid, monitoren, content en adverteren omvatten. Het bedrijf heeft al deze functionaliteiten recentelijk bijeen gebracht en de Salesforce Marketing Cloud...
door | okt 11, 2012 | NederlandsKennisCentrum, Project Management (PMS)
Onlangs hebben UBM Electronics en Numetrics bekendgemaakt dat zij samenwerking voor de lancering van SmartPROJECT, een nieuwe analytisch-aangedreven project management software oplossing voor verankerde systeem ontwikkelaars. UBM Electronics’ ingebouwd...
door admin | okt 11, 2012 | Customer relationship management (CRM), E-Mailmarketing
Ondanks de relatieve duurzaamheid, blijft Email marketing de meest populaire vorm van online content marketing. Volgens de binnenkomende marketeers Hubspot, zal investering in e-mail marketing tegen 2014 $2 miljard bereiken. De tijd toen duizenden werden uitgestuurd...
door | okt 11, 2012 | Human resource management (HRM), NederlandsKennisCentrum
Onlangs heeft TribeHR uitbreidingen geïntroduceerd op de cloud-gebaseerde applicatie die helpen HR-managers en ondernemers sociale werving te verbeteren, betrokkenheid van medewerkers en een sterke bedrijfscultuur te bevorderen. TribeHR is de enige complete oplossing...