door admin | jul 30, 2012 | NederlandsKennisCentrum
Technologie maakte altijd deel uit van het CRM gebeuren. Voorheen moest er dan veelal gewerkt worden aan het vinden van de juiste oplossingen die zouden zorgen voor klanttevredenheid. De klanten Lifecycle moest door verschillende afdelingen worden beheerd waaronder...
door admin | jul 30, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Op de vraag of je liever een Cloud CRM platform of een Cloud CRM product kiest, is het antwoord dat je beide nodig hebt. Grote bedrijven met diverse behoeften, hebben in feite een complete CRM applicatie nodig met een veelzijdige gereedschapskist en een solide...
door admin | jul 30, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Een van de uitdagingen voor managers van grote bedrijven is de moeilijkheidsgraad, maar ook de medewerkers van die bedrijven hebben er moeite mee om hun eigen taak op de afdeling uit te voeren. Er zijn talrijke boeken geschreven over planning, organisatie en...
door admin | jul 26, 2012 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
Het nemen van slechte besluiten wordt aangekaart als voornaamst obstakel voor de ontplooiing van fabrikanten over de gehele wereld. Dit is gebleken uit een enquête van IDC Manufacturing dat door Infor was gesponsord. Het onderzoek werd onder 378 fabrikanten in de...
door admin | jul 26, 2012 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
Infor, toeleveringsbedrijf van software voor bedrijven met in totaal meer dan 70.000 consumenten, kondigde recentelijk aan dat Ventana Research het bedrijf heeft erkend als een belangrijke leverancier van software in zijn 2012 Value Index voor Financiële Prestatie...
door admin | jul 26, 2012 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
De laatste vijf jaar is de moeilijkheidsgraad van de productie gestegen en zal vermoedelijk nog groter worden in de volgende drie jaar. Dit is gebleken uit een wereldwijde analyse van IDC Manufacturing en werd door Infor gesponsord. De analyse is uitgevoerd onder 378...
door admin | jul 25, 2012 | NederlandsKennisCentrum
De digitale werkplaats is door de jaren heen ontwikkeld. Er was eerst e-mail, daarna kwamen er software hulpmiddelen – in eerste instantie op CD’s aangeleverd – waaronder tijd en aanwezigheid, projectbeheer, CRM, rapportage oplossingen en meer. De opkomst van sociale...
door admin | jul 25, 2012 | Financieel, boekhouding en administratie, NederlandsKennisCentrum
Casper Haspels, Commercieel Directeur van AccountView, werd geïnterviewd. Een belangrijke vraag die hem gesteld werd, is: Wat echt essentieel is voor een projectgestuurde organisatie. De hoofdzaak van het antwoord op deze gestelde vraag is: De kwaliteit- en...
door admin | jul 25, 2012 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
Het meest recente ERP-systeem van Epicor biedt bijstand bij de meest essentiële strategische concentratiegebieden van Vernay. Enkele van die focusgebieden zijn: Productdesign, Globalisering en Lean Operational Excellence. Epicor Software Corporation, mondiale...
door admin | jul 25, 2012 | Document Management (DMS), Financieel, boekhouding en administratie, NederlandsKennisCentrum
Er is een technische aansluiting bewerkstelligd door DDi Development tussen INCONTO van inkoopexpert Emeritor en haar product DDi Factuur. Met die koppeling is er een effectieve e-Procurement solutie bewerkstelligd zodat controle en het inkoop- en...