door | feb 6, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Onlangs heeft SugarCRM bijna 3000 nieuwe klanten binnengehaald. Dit komt doordat het softwarepakket Sugar steeds meer toepassingen en tools heeft, zoals sociale netwerken en samenwerkingsoplossingen. Ook de samenwerking met IBM heeft bijgedragen tot een toename van...
door | feb 6, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Onlangsis Rypple overgenomen door crm-aanbieder Salesforce.com, leverancier van human resource software en social performance management. Met deze overname heeft Salesforce.com een stap gezet in de human capital management (hcm). Facebook is een gebruiker van Rypple...
door | feb 6, 2012 | Content management (CMS), NederlandsKennisCentrum
Onlangs is tuinspecialist Bakker Hillegom live gegaan met een webshop in 19 landen. De laatste weken heeft Bakker Hillegom samen gewerkt aan de 18e en 19e webshop, die laatstelijk live zijn gegaan. Eperium heeft zich gespecialiseerd in webshops voor bedrijven die het...
door | feb 6, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Het invoeren van social media binnen de normale bedrijfsprocessen vindt plaats middels een integratietraject. Dit gaat samen met de nodige organisatorische veranderingen die moeten resulteren in een moderne klanteninteractie. Dit it-project is een groeiproces waarbij...
door | feb 3, 2012 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
IQMS, een koploper in het ontwerpen en ontwikkelen van Enterprise Resource Planning (ERP)-software voor productieprocessen, heeft aangekondigd dat het werd gekozen door Gill Industries, Inc., een wereldwijde leverancier van model onderdelen en metalen stansen voor de...
door | feb 3, 2012 | Business intelligence (BI), NederlandsKennisCentrum
Kurt Schlegel, een analist bij Stamford Connecticut gevestigde Gartner Inc is een van de auteurs van het rapport dat onlangs verschenen is over Business Intelligence. Hij heeft aangegeven dat het succes in 2012 gevonden moet worden, nadat hij een grote investering...
door | feb 3, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Technologie gigant Oracle heeft aangekondigd dat de CRM On Demand software geïmplementeerd wordt als service om de klantenservice te verbeteren, om toegang te krijgen tot de real time analyses en om de adaptieve planning te kunnen versnellen. Het gaat hier over CRM On...
door | feb 3, 2012 | Document Management (DMS)
DDi Document Software heeft de integratie ontwikkeld met PlanetPress Suite, dit is de print software van Objectif Lune. Het is als een module toegevoegd aan het Document Management Systeem (DMS). Als de documenten met PlanetPress Suite worden geprint, dan worden deze...
door | feb 3, 2012 | Softwarekiezen, Supplier Relationship Management (SRM)
Esize is inkoopautomatiseerder en gaat samenwerken met stichting Sales in de Bouw. Dit houdt in dat Esize met haar automatiseringsoplossingen de onafhankelijke berichtenstandaards van Sales in de Bouw zal gaan ondersteunen. Hierdoor wordt elektronisch dataverkeer...
door | feb 2, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
LeadMD, leverancier van marketing automatisering services, heeft Marketing Engine gekocht, een CRM service bedrijf dat specialiseert in Salesforce.com implementaties. Met de overname, zal LeadMD hun marketing-to-sales-oplossing uitbreiden om het integratie proces...