door | jan 19, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
“Het B2B koop proces is fundamenteel verandert. Prospects besteden meer tijd op het Web dan onafhankelijk onderzoek, waar ze informatie verkrijgen van hun peers en derden. Dit is waarom bedrijven prospectieve kopers eerder dan ooit ontmoeten, en is dus een hoofd...
door | jan 19, 2012 | Enterprise resource planning (ERP)
Control Seal heeft onlangs gekozen voor Prodin. Control Seal maakt gebruik van de Branche oplossingen Handel en Productie, de kwaliteitscontrole, projecten en de Prodin BI Rapportgenerator. Voor het ontwerpen en ontwikkelen van de kleppen, gebruikt Control Seal een...
door | jan 18, 2012 | NederlandsKennisCentrum, Social crm
De gemeente Krimpen aan den IJssel heeft een nieuw intranet bij zich verwelkomt. De gemeente heeft het sociale platform Yammer ingezet voor de interne communicatie. Als web content management (wcm) oplossing werd gekozen voor iXperion van Smartsite. Internetbureau...
door | jan 18, 2012 | Customer data, Customer engagement, Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Ik denk dat we er allemaal mee eens zijn dat de explosie van digitale technologie de relatie tussen verkoper en klant heeft verandert. Met zoveel product en verkoper informatie een klik of tap verwijdert, zijn klanten meer dan ooit beter bevoegd en geïnformeerd....
door | jan 18, 2012 | Softwarekiezen, Supplier Relationship Management (SRM)
Infor is de toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 75.000 klanten, zij hebben aangekondigd een verbeterde versie van Infor10 PLM Process (Optiva) op de markt te brengen. Deze applicatie, met Infor10 ION en Infor10 Workspace functionaliteiten,...
door | jan 18, 2012 | Enterprise Information Management (EIM), Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum
SAP heeft een nieuw mondiaal kwaliteitsaccreditatieprogramma voor ‘value-added resellers (VARs)’ gelanceerd, dat zich richt op SAP-all-in-one-bedrijfsoplossingen. De accreditatie wordt mondiaal toegekend om partners te helpen die bewijzen actief...
door | jan 17, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Topseos.com, heeft uit hun lijst van de beste marketing automation bedrijven, SalesFusion uitgeroepen tot de nummer twee lead management software oplossing in de online marketing industrie. SalesFusion bereikte de notering als gevolg van een evaluatie over een groot...
door | jan 17, 2012 | Enterprise Information Management (EIM), Enterprise resource planning (ERP), Facility management (FMS), Infrastructuur Management (ISM), NederlandsKennisCentrum
Horeca organisaties wendde zich in toenemende mate tot BirchStreet Systems, Inc, een toonaangevende procure-to-pay oplossingen provider, om controle te hebben over bestedingen en de efficiëntie te verbeteren. BirchStreet’s procure-to-pay applicatie-suite...
door | jan 17, 2012 | Cloud computing, Contactcenter, NederlandsKennisCentrum
Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), heeft de beschikbaarheid aangekondigd van zijn cloud-gebaseerde oplossing voor contactcenters in het Koninkrijk van Saudi-Arabië waardoor lagere operationele kosten, een hogere mate van controle, een grotere ontwerpvrijheid en...
door | jan 17, 2012 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Cordes Travel arrangeert planmatige hengelsport reizen naar IJsland. Doordat Cordes travel veel nieuwe klanten viavia krijgen, is het belangrijk om een goed klantencontact te hebben en te onderhouden. Hieronder valt het makkelijk verzenden van een email en evident...