door admin | aug 4, 2014 | Enterprise resource planning (ERP), ICT, Nieuws
Bedrijfssoftwareleverancier Unit 4 uit Sliedrecht heeft een nieuwe versie van zijn vlaggenschip Agresso gelanceerd die in de cloud te gebruiken is en over functionaliteit beschikt voor social media en mobiele technologie. De planning is om verder in dit jaar nieuwere...
door admin | aug 1, 2014 | Automatisering, Customer relationship management (CRM), Marketing Automation, Nieuws
SugarCRM Inc. helpt bedrijven om geweldige klantrelaties op te bouwen met innovatieve en betaalbare CRM oplossingen. Marketo is een leidende leverancier van marketing software. Het CRM- en marketingbedrijf maakten bekend dat zij gaan samenwerken om een uitstekende...
door admin | aug 1, 2014 | Arbeidsmarkt, Automatisering, Business intelligence (BI), Nieuws
TeamSupport.com produceert leidende B2B klantenservice softwareoplossingen. Dit softwarebedrijf heeft een nieuw business intelligentie (BI) platform vrijgegeven. Het BI platform is voorzien van geweldige rapportagemogelijkheden die de supportmatrix naar een compleet...
door admin | aug 1, 2014 | Customer relationship management (CRM), ICT, Nieuws
Salesforce.com CRM is ’s werelds nummer 1 CRM platform. De CRM leverancier maakte bekend dat zij het leiderschapsteam in Japan gaat uitbreiden met de aanstelling van het voormalig hoofd van HP Japan Shinichi Koide als voorzitter en Chief Executive Officer van de...
door admin | jul 31, 2014 | Customer relationship management (CRM), Enterprise resource planning (ERP), ICT, Nieuws
Xolyd, een ontwerper van ERP- en CRM-software, begint vanuit Dinalog een innovatieproject. Het ligt in de planning om vanuit Breda een nieuwe software met betrekking tot douaneformaliteiten te ontwerpen; hiermee willen zij op de internationale beurs treden. De...
door admin | jul 31, 2014 | Customer relationship management (CRM), ICT, Nieuws, Tips
De belangrijkste impact van CRM is dat de hele organisatie in verbinding wordt gebracht met haar klanten. Echter moeten organisaties deze verbinding door de CRM software versterken voor zowel zichzelf als de klanten. CRM heeft tegenwoordig de aandacht van vele...
door admin | jul 31, 2014 | ICT, Retail, Social crm, Tips
Het belang van socialCRM is voor detailhandelaren moeilijk te overschatten gezien de geschiktheid van Facebook, Twitter, Pinterest etc. voor interactie met klanten. Wat echter minder duidelijk is, is het gebruik van socialCRM door detailhandelaren voor interactie met...
door admin | jul 30, 2014 | Customer relationship management (CRM), Management, Nieuws
CRMnext is de nummer 1 uitwisselbare cloud CRM software die nu is voorzien van geavanceerde projectmanagementfunctionaliteit om organisaties te helpen hun projecten te stroomlijnen. Door CRMnext te gebruiken worden tijd en kosten niet overschreden. De nieuwe...
door admin | jul 30, 2014 | Business intelligence (BI), ICT, Nieuws
Er werd in 2013 wereldwijd 14.4 miljard dollar uitgegeven aan BI en analyse ondernemingssoftware. Dit is een toename van 8% vergeleken met de uitgaven van 2012. Ook in 2014 blijft SAP zijn marktleiderschap aantonen op het gebied van BI en analyse. Dit softwarebedrijf...
door admin | jul 30, 2014 | Business intelligence (BI), ICT, Management, Nieuws, Tips
Elk jaar wordt er gereflecteerd over de business intelligentie (BI) en ondernemingsinformatie industrie. Wanneer de BI reflectie is afgerond wordt er vervolgens een review van de merkwaardige trends uitgebracht. De review is gebaseerd op informatie van 5 bronnen: BI...