door admin | jun 18, 2013 | Customer relationship management (CRM)
Zurmo 1.5 brengt enorme CRM-functionaliteit met zich mee, waaronder geavanceerde rapportages, werkschema’s en verbeterde mobiele toegang. De CRM-applicatie die gebruikers middels gamestrategieën betrekt, blijft ondernemingsgraadfunctionaliteiten toevoegen. Bovendien...
door admin | jun 18, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Deze CRM-review gaat over Epicor CRM Epicor CRM is gevestigd in Dublin. De CRM-categorie, waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud op locatie en de subcategorie is ERP/CRM. Het gaat hier om een kleine onderneming. Over Epicor CRM...
door admin | jun 18, 2013 | Customer relationship management (CRM), Enterprise resource planning (ERP)
Een leidende verkoper van onderneminghulpbronnenplanning (ERP) software heeft gekozen voor het IBM SmartCloud-platform als lanceringsstuk voor de nieuwste versie van zijn ERP-toolkit. De mogelijkheid om te implementeren naar een volledige reeks publieke, private en...
door admin | jun 18, 2013 | Customer relationship management (CRM)
De weg naar klantenervaringmanagement (CEM) Om in de zakenwereld succesvol te zijn op het gebied van klantenervaringmanagement (CEM), wordt er vaak gezegd dat ‘mensen kopen van mensen’. Deze vlieger gaat meestal op, maar in de hedendaagse wereld, met te veel...
door | jun 14, 2013 | Document Management (DMS)
Voor de verwerking van zo’n kleine 15.000 inkomende facturen per jaar zocht SW-bedrijf Tomingroep enige tijd geleden naar een alternatief voor de toen nog grotendeels handmatige verwerking.’ Specialist DDi Document Software uit Hoofddorp leverde met DDi Factuur de...
door | jun 14, 2013 | Document Management (DMS)
Deze week lanceert softwareontwikkelaar DDi uit Hoofddorp een nieuwe versie van haar document management software; versie 2.18. Het DMS van DDi wordt gebruikt voor verschillende doeleinden, waaronder de digitale verwerking van inkoopfacturen, de digitale postkamer en...
door admin | jun 12, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Deze CRM-review gaat over Exact Synergy Enterprise Exact Synergy Enterprise is gevestigd in Delft. De CRM-categorie waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud en de subcategorie is ERP/CRM. Het gaat hier om een kleine onderneming....
door admin | jun 12, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Deze CRM-review gaat over Exact Synergy Enterprise Zoho CRM is gevestigd in Pleasanton. De CRM-categorie, waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud en de subcategorie is contactmanager. Het gaat hier om een kleine onderneming....
door admin | jun 10, 2013 | Document Management (DMS)
Infor 10x is door Infor beschikbaar gesteld. Dit programma koppelt een multifunctioneel middleware platform en nieuwe sociale media-, mobiele-, analyse- en cloudopties aan alle essentiële oplossingen van Infor. In de software is de innovatieve HTML5 gebruikerservaring...
door admin | jun 10, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Ruud de Rooij van Stone-IT en Bart van Maarseveen van Outdare, Ictivity werken nu samen met OpenSesame ICT. Er is een nieuwe CRM-partner in Nederland, namelijk OpenSesame CRM. Bij dit CRM-bedrijf werken Ruud de Rooij en Bart van Maarseveen. Ruud de Rooij was voorheen...