Selecteer een pagina

ContactManager vormt de spin in het web van informatiesystemen van advocatenkantoren. Het CRM-systeem koppelt financiële systemen met document management systemen en voorziet deze van rijke en juiste cliëntinformatie. De opbouw en werking van ContactManager is afgestemd op de dagelijkse praktijk van juridische professionals en is ontwikkeld in samenwerking met een aantal grote Nederlandse advocatenkantoren. Epona zal ContactManager in de komende weken bij Nysingh installeren. De snelheid waarmee Epona dit implementatietraject kan uitvoeren, is een van de overwegingen geweest in de uiteindelijke keuze van Nysingh voor ContactManager.

Nysingh had nog geen oplossing voor CRM. De vraag naar een overzichtelijk systeem voor het beheer van cliëntgegevens kwam vanuit de gehele organisatie en het is belangrijk dat de organisatie kan groeien in het gebruik van CRM. Nysingh onderkent dat CRM niet enkel en alleen een marketinginstrument is, maar ook een manier om op een optimale manier met cliëntinformatie te werken. Juiste gegevens zijn hierbij van cruciaal belang voor het effectief functioneren van de overige noodzakelijke systemen zoals tijdschrijven en documentmanagement. ContactManager biedt precies die CRM-mogelijkheden die op dat moment passen bij de organisatie.

Na het uitschrijven van een pitch selecteerde Nysingh vijf partijen met wie zij het gesprek aanging. Roel Laumans, hoofd marketing bij Nysingh, geeft aan dat de eenvoud van ContactManager en de mogelijkheid om direct te kunnen samenwerken met de makers van het systeem van doorslaggevend belang waren bij de keuze. Ook de natuurlijke afstemming van de werking van ContactManager op de dagelijkse praktijk van advocaten ziet het advocatenkantoor als een waardevolle toevoeging.

ContactManager haalt gegevens over organisaties direct uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en kent een unieke manier van het delen van contacten door verschillende medewerkers binnen de organisatie. Daarnaast biedt ContactManager de mogelijkheid om personen te volgen in hun loopbaan, wat voordelen oplevert voor de ontwikkeling van nieuwe zakelijke mogelijkheden.

Nysingh is onlangs door het tijdschrift Management Team in een onderzoek naar zakelijke dienstverleners uitgeroepen tot beste kantoor in de categorie advocatuur en notariaat. De organisatie scoort hoog in cliënttevredenheid en ondermeer de keuze voor ContactManager zal een extra impuls geven aan het hoge niveau van service- en dienstverlening.