Selecteer een pagina

Wayne Wedell, president van WorkWise, zei: “Tijdens de OEM partnerschap die we de afgelopen 6 jaren met OnContact hebben gehad, hebben we geobserveerd hoe belangrijk het OnContact CRM systeem was bij zowel het helpen van onze klanten met het beheren van hun klantenrelaties maar ook bij het behalen van een groeiend aandeel van een nieuwe marktplaats. Je moet de tevredenheid van elke interactie met je klant beheren. Met genadeloze competitie in alle industrieën, kan slechts één fout je belemmeren bij het vormen of behouden van een relatie. OnContact CRM biedt de mogelijkheid om al je klanten raakvlakken te monitoren en te controleren.”

De nieuwste vrijgave van OnContact, CRM7, is een 100 procent web gebaseerde applicatie die is ontworpen om verkopen, marketing en klantenservice afdelingen te helpen om hun prestatie te overschrijden.

Jon Zimmerman, mede eigenaar van OnContact, zei: “WorkWise is een innovatief bedrijf met de juiste manier van denken en hulpbronnen om OnContact product naar het volgend niveau te brengen.”

Het is de bedoeling dat WorkWiste productontwikkeling en klantenondersteuning nog verder zal verbeteren.

Harry Mosesia, directeur van de verkoop en marketingafdeling van WorkWise, zei: “WorkWise kijkt ernaar uit om onze verkoop en marketing inspanningen uit te breiden vanwege de OnContact aankoop. Naast onze productiebase, zijn we van plan om CRM 7 te blijven bieden aan een bredere variëteit aan bedrijven. We hebben OnContact CRM software ook enkele jaren zelf gebruikt, dus we weten ook wat een waardevol hulpmiddel het kan zijn.”