Selecteer een pagina

MBI Beton, producent van betonnen gevel-, straat- en tuinstenen uit Veghel, heeft onlangs de CRM-module voor SAP Business All-in-One in gebruik genomen. MBI koos onlangs voor een uitbreiding van de CRM-functionaliteit om alle verkoopinformatie te centraliseren en te integreren met het bestaande SAP ERP-systeem. Het uiteindelijke doel is om de bedrijfsvoering te stroomlijnen en een proactieve marktbenadering mogelijk te maken.

Marcel Bettonvil, Directeur van MBI: “Wij zijn erg enthousiast over de SAP CRM-functionaliteit en de wijze waarop deze door Phobos is geïmplementeerd. De toevoeging aan het systeem betekent een echte verbetering van de verkoopprocessen binnen onze organisatie. Door inzicht in de lopende leads en verkooptrajecten zijn we continu op de hoogte van het verloop van het verkoopproces. En omdat we alle communicatie met de prospect, klant en marktpartijen vast kunnen leggen is het voor iedere verkoper van ons mogelijk om te zien waar het gesprek de vorige keer is geëindigd. Hierdoor worden we efficiënter, effectiever en klant- en partnervriendelijker.”

Met dank aan Phobos, partner van SAP is MBI erin geslaagd om binnen budget en volgens planning de CRM-module te implementeren. Frans Damen, directeur van Phobos: “We hebben dit kunnen realiseren door gebruik te maken van de SAP “Best Practice” methodiek, waarbij de kennisoverdracht wordt versneld dankzij een prototype, vooraf opgestelde scenario’s en meegeleverde trainingsmaterialen. Phobos is trots op de vlotte implementatie van de oplossing bij MBI.”