Selecteer een pagina

Onlangs heeft Brand New Day de B2B Campagne Management Software van Propulsion gekozen voor de operationele ondersteuning van haar verkoopprocessen voor het intermediair. Peter Kiel, directeur van Propulsion:”dit is een mooi voorbeeld over hoe verschillende verkoop communicatie kanalen geïntegreerd samen moeten werken om de verkoop ambities van Brand New Day in te vullen.”

“ We zijn heel blij met dit mooie bedrijf als klant. We merken ook dat de culturen van beide bedrijven overeenkomen; Grote mate van No-nonsense, praktische oplossingsgerichtheid en transparantie. Oftewel “klare wijn schenken”. We hebben in het verleden al meerdere keren bewezen de motor achter flinke groei ambities van onze klanten te kunnen zijn, en we zullen dat nu weer bewijzen”; aldus Kiel.

Over Brand New Day

Na oprichting begin 2010, is Brand New Day voortvarend te werk gegaan. Brand New Day gebruikt de bestaande formule van banksparen, een fiscaal gelijkwaardig alternatief voor verzekeringen die een kapitaal opbouwen. De inleg wordt echter niet op de bankrekening gezet, maar afhankelijk van de klantwens en het specifieke product van de klant in staatsobligaties en/of in een belegging in een wereldwijde aandelenindex gestoken. Bagijn en Schaap – de oprichters van het initiatief – nemen naar eigen zeggen genoegen met flinterdunne marges. Klanttevredenheid en mond-tot-mondreclame zouden uiteindelijk tot een succesvolle bedrijfsformule moeten leiden. Daarmee willen de ondernemers hetzelfde pad volgen als met internetbroker Binck, die online beleggers voorrekende hoeveel ze konden besparen ten opzichte van hun eigen bank.