Selecteer een pagina

Recentelijk heeft Brand New Day de Propulsion B2B Campagne Management Software in gebruik genomen voor de operationele ondersteuning van haar verkoopprocessen voor het intermediair. Peter Kiel, directeur van Propulsion:”dit is een mooi voorbeeld over hoe verschillende verkoop communicatie kanalen geïntegreerd samen moeten werken om de verkoop ambities van Brand New Day in te vullen.”

“ We zijn heel blij met dit mooie bedrijf als klant. We merken ook dat de culturen van beide bedrijven overeenkomen; Grote mate van No-nonsense, praktische oplossingsgerichtheid en transparantie. Oftewel “klare wijn schenken”. We hebben in het verleden al meerdere keren bewezen de motor achter flinke groei ambities van onze klanten te kunnen zijn, en we zullen dat nu weer bewijzen”, aldus Kiel.

Over Brand New Day

Brand New Day is opgericht door oud BinckBank oprichters Bagijn en Schaap. Vanaf de oprichting is Brand New Day effectief te werk gegaan. Zo maakt het bedrijf gebruik van de bestaande formule van banksparen, een fiscaal gelijkwaardig alternatief voor verzekeringen die een kapitaal opbouwen. De inleg wordt desondanks niet op de bankrekening gezet, maar deze wordt in een wereldwijde aandelenindex gestoken. Het hang allemaal af van de klantwens en het specifieke product van de klant in staatsobligaties en/of in een belegging. De oprichters van het initiatief nemen naar eigen zeggen genoegen met flinterdunne marges. Klanttevredenheid en mond-tot-mondreclame zouden ten slotte tot een succesvolle bedrijfsformule moeten leiden. De ondernemers wensen daarmee hetzelfde pad te volgen als met internetbroker Binck, die online beleggers voorrekende hoeveel ze konden besparen ten opzichte van hun eigen bank.