Selecteer een pagina

Eén algemeen profiel in het CRM-systeem

Voor het gerichter en persoonlijker maken van alle marketinguitingen, was een algemeen profiel van PSV in Micrsoft Dynamics CRM noodzakelijk. Vanuit dit algemene profiel worden alle mailactiviteiten georganiseerd en uitgevoerd. Speciaal hiervoor is er een koppeling ontworpen door Zinnovation en Add to Favorites om de e-mailmarketing software Tripolis Dialogue samen te voegen met Microsoft Dynamics CRM.

Vervolg

Hiermee is het doel bereikt om vanuit één centraal systeem e-mailmarketing activiteiten te kunnen controleren, beheren en sturen. Verder is het ook eenvoudig werken door de mogelijkheid om e-mailings te verzenden zonder meteen gebruik te maken van de koppeling. Speciaal hiervoor is er een omgeving voor PSV geregeld in Tripolis Dialogue van waaruit PSV zelfstandig e-mails kan ontwikkelen en verzenden. De resultaten hiervan zijn ook breedvoerig te bekijken.

Jörgen van der Meulen (Webmaster en multimediaredacteur PSV) vertelt: “Het centraal stellen van de klant, waarbij alle data op één centrale plek te benaderen is met daarbij de wens van het behouden van grote flexibiliteit, stelt ons in staat marketinguitingen persoonlijkere en gerichter te maken. Hierbij was Add to Favorites een onmisbare schakel.”

Joris de Bruijne (Business development consultancy director Add to Favorites): “De nieuwe inrichting bij PSV is een goed voorbeeld van het feit dat het persoonlijker en gerichter inzetten van e-mail, belangrijk is. We kijken uit naar de resultaten en acties die gaan komen. dit is nog maar het begin.”

Michel Gueli (CRM consultant Zinnovation): “Het beste van twee werelden heeft PSV gekregen door een directe koppeling te maken tussen Microsoft Dynamics CRM en Tripolis. Zo staat alles met betrekking tot de klant in CRM en alles omtrent e-mail in Tripolis. Het doel van deze samenwerking is uiteindelijk dat PSV de fans zo optimaal mogelijk kan bereiken en door slim na te denken en de mogelijkheden te combineren is ons dat gelukt.”