Selecteer een pagina

CRM-review over Sage CRM

Sage CRM is gevestigd in Irvine. De CRM-categorie waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud en de subcategorie is contactmanager. Het gaat hier om een kleine onderneming.

Over Sage CRM

Sage is een leidende, wereldwijde leverancier van bedrijfsmanagementsoftware en diensten voor kleine en middelgrote bedrijven. De Sage Group plc werd in 1981 opgericht en werd gedreven door de London Stock Exchange in 1989. Nu werken er meer dan 13.500 mensen bij Sage CRM en ondersteunt dit bedrijf ruim 6 miljoen klanten in de gehele wereld.

Bij Sage CRM zijn de zaken alles waar het om draait. De medewerkers scheppen er behagen in om klanten te helpen hun ambities te bereiken. Aangezien Sage CRM op een innovatieve manier de behoeften van haar klanten wil bevredigen, wordt de reeks bedrijfssoftware en diensten van dit bedrijf continu verbeterd. De oplossingen omvatten ondersteunende accounting, operaties, klantrelatiebeheer (CRM), menselijke hulpbronnen (HR), tijdtracering, verkopersdiensten en de gespecialiseerde behoeften van de constructie, distributie, productie, nonprofit en makelaarsindustrieën.

Sage wereldwijd

  • Meer dan 30 jaar geleden opgericht
  • Het hoofdkantoor ligt in Engeland en er zijn filialen in Noord Amerika, Latijns Amerika, Europa, Afrika, het Midden Oosten, Azië en Oceanië
  • Publiekelijk verhandeld tijdens de London Stock Exchange
  • Genereert meer dan 2 miljard dollar aan omzet
  • Bedient meer dan 6 miljoen klanten
  • Adviseert 1.9 miljoen klanten middels ondersteuningscontracten
  • Beheert dagelijks 33.000 klantengesprekken
  • Zorgt voor werkgelegenheid voor meer dan 13500 mensen
  • Moedermaatschappij van Sage Noord Amerika

Over het product

De leidende leverancier van bedrijfsmanagementoplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven,  Sage heeft wereldwijd meer dan 6 miljoen klanten. Meer dan 12.000 organisaties in 70 landen gebruiken de erkende Sage CRM-software om dagelijks hun belangrijke verkopen, marketing en klantenserviceactiviteiten te beheren.

Met een keuze aan edities en implementatiemogelijkheden, heeft Sage CRM een oplossing die meteen in de individuele behoeften van bedrijven kan voorzien en bedrijfsgroei kan versnellen.

Sage CRM maakt de verkoopinspanningen winstgevender door te kijken naar de meest verkiesbare aanbiedingen. Ook helpt Sage CRM ondernemers om het beste te halen uit kruisverkopen en upselling-mogelijkheden.

Sage CRM geeft klanten de tools die nodig zijn om een topkwaliteit klantenzorg te leveren en tevreden klanten te krijgen en te houden. Daarnaast helpt dit product ondernemers om informatieve, effectieve en winstgevende interactie te hebben met elke klant.