Selecteer een pagina

CRM-review over Salesforce

Salesforce is gevestigd in San Francisco. De CRM-categorie waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud en de subcategorie is contactmanager. Het gaat hier om een gemiddelde onderneming.

Over Salesforce

Salesforce is in 1999 opgericht en is inmiddels een leider in cloud-computing. De sociale en mobiele cloudtechnologie van Salesforce.com stelt bedrijven in staat om te groeien naar een meer klantgericht bedrijf. Dergelijke bedrijven zoeken op innovatieve wijze een connectie met hun klanten, medewerkers, producten en partners. Aan de hand van real-time meerdere gebruiker architectuur van Salesforce.com, veranderen de applicaties en het platform van Salesforce de manier waarop bedrijven hun producten marketen, verkopen en vernieuwen en ook de manier waarop de diensten worden geleverd.

Succesvolle toolkit

De Sales Cloud biedt alles wat er nodig is. Deze software is overal en altijd beschikbaar. Van sociale accounts en contacten, chats, analyse, samenwerking met wereldwijze organisaties en het gedaan krijgen van deals; alles is gemakkelijk met de Sales Cloud.

Sociale accounts en contacten

Door sociale intelligentie te verkrijgen in verkoopprocessen, kunnen bedrijven zicht krijgen op hun klanten en gebruikers via LinkedIn, Klout, Twitter, YouTube en Facebook. Alles kan rechtstreeks vanuit Salesforce worden bekeken om de productiviteit te verhogen.

Mobiel

Met de Sales Cloud kunnen medewerkers zowel op kantoor als onderweg met klanten en met elkaar verbonden blijven. Gesprekken worden gelogd, medewerkers kunnen inspelen op potentiële klanten; zij kunnen werken met potentiële opties en dashboards controleren, ongeacht waar ze zich op dat moment bevinden. Met Chatter voor mobiele apparaten hebben de medewerkers alles onder handbereik en de samenwerking wordt hierdoor aanzienlijk vergemakkelijkt.