Selecteer een pagina

Syntens en CRM2care hebben er pasgeleden voor gekozen om een partnerschap aan te gaan om Sage CRM te leveren. Sage CRM wordt ingezet om het huidige CRM-systeem van Syntens te vervangen. Syntens zet Sage CRM in voor alle klantgerichte processen om deze op een optimale, efficiënte wijze te blijven steunen. Het is voor Syntens belangrijk dat de CRM-software gebruiksvriendelijk voor haar werknemers. Het nieuwe CRM-systeem dient ook een logische samenhang te hebben met de overige ICT-systemen. Dit zijn de belangrijkste randvoorwaarden voor het nieuwe CRM-systeem van Syntens.

Syntens koos voor Sage CRM omdat dit gebruiksvriendelijk is en bovendien uitstekende configuratiemogelijkheden heeft.

Daarnaast koos Syntens CRM Excellence als partner om de ICT-medewerkers van Syntens bij te staan bij de implementatiewerkzaamheden.

Ton van Vroonhoven, CRM-projectleider: “In het selectieproces hebben we verschillende systemen naast elkaar gezet. Met twee leveranciers hebben we in een periode van vier dagen de belangrijkste CRM-functies in twee verschillende systemen geïmplementeerd. Daarbij hebben we ervaren dat Sage CRM heel flexibel en snel in te richten is. Door deze ervaring hebben we veel vertrouwen gekregen in Sage CRM, in CRM2care en in implementatiepartner CRM Excellence.”

De directeur van CRM2care, Bart Sturkenboom, gaf ook zijn mening omtrent het bovenstaande: “Dat het Sage CRM-systeem goed bleek aan te sluiten bij de visie van het management van Syntens en de eisen van de eindgebruikers geeft ons veel vertrouwen in een succesvol projectresultaat. Maar juist een goede samenwerking tussen organisaties bepaalt in hoge mate het succes van een CRM-implementatie. In die zin was de pragmatische wijze van selecteren voor alle partijen een prima idee. Hieruit bleek dat ook de kwaliteiten van onze mensen goed aansluiten op de expertise, de sfeer en de verwachtingen bij Syntens.”