AICN maakt reeds gebruik van de CRM en de Service module van SalesManager. Sinds kort is ook de Portal functionaliteit van SalesManager ingericht.
AICN heeft regelmatig vanuit alle hoeken van het bedrijf contact met haar klanten en prospects. Om al deze contactmomenten eenduidig op te slaan heeft AICN al sinds 2003 SalesManager in gebruik. SalesManager Software wordt zeer intensief gebruikt door alle medewerkers van het bedrijf. Allerhande informatie wordt in het systeem opgeslagen en geraadpleegd.
AICN Automatisering levert automatiseringsproducten en diensten voor de verblijfsrecreatie. Een professionele en efficiënte bedrijfsvoering voor een recreatieondernemer wordt mogelijk gemaakt door op het juiste moment innovatieve en resultaatgerichte automatiseringsproducten en diensten aan te bieden.
Herbert van der Born, manager bij AICN: “Bij een toenemend aantal klanten neemt ook het aantal telefoontjes toe op de Helpdesk. Sinds wij de Portal in gebruik hebben genomen is de belasting op onze helpdesk afdeling sterk afgenomen. Wij hebben de “meest gestelde vragen” gepubliceerd vanuit onze SalesManager database naar het internet. Onze klanten kunnen middels een beveiligde omgeving hun eigen gegevens ten aanzien van service en support raadplegen, en zo ook “change requests” of servicemeldingen ingeven.”