Selecteer een pagina

Infor, softwareleverancier, gaat de samenwerking aan met de softwareleverancier van marketing resource management (MRM) oplossingen, genaamd Orbis Global. Deze samenwerking is niet voor  niets, Infor heeft namelijk de mogelijkheid om de oplossing Infor10 CRM Enterprise te integreren met de MRM software van de andere softwareleverancier. De integratie moet voor marketeers een closed loop CRM oplossing bieden, zodat het beheer van het marketing lifecycle doeltreffender wordt gemaakt. Dit houdt in dat er een betere data integriteit moet ontstaan en ook het inzicht moet beter worden. Op deze manier kunnen de marketingprestaties worden verbeterd.

Het zorgt ook voor een effectieve samenwerking tussen marketing, CRM en sales. De gegevens en campagnes worden ook gestandaardiseerd in een omgeving, hierdoor kunnen de marketingactiviteiten beter binnen de afgesproken tijd en budget worden opgeleverd.

CEO van Orbis Global, Grant Halloran denkt dat marketeers dankzij de samenwerking het concurrentievoordeel kunnen behalen door de upstream procesefficiëntie met de downstream marketingeffectiviteit te combineren. Het wordt daarbij ook als een uitdaging gezien.