Selecteer een pagina

Dell gaf recentelijk aan dat dit bedrijf samen met Salesforce.com (CRM) een nieuw klantrelatie beheer dienst zal leveren voor Verenigde Staten trucker Western Express, die zijn klantenservice wil stroomlijnen.

Dell gaf aan dat de Nassville, Tennessee gebaseerde trucker een Dell cloud gebaseerde verkoop applicatie zal gebruiken.

Salesforce.com biedt CRM applicaties die klantenrekeningen beheert en functies presteert zoals het traceren van verkoop leads en marketing campagnes.

Dell zei dat zijn Dell Boomie applicatie, die gebruikers in staat stelt om data onder cloud gebaseerde en andere applicaites te integreren, zal worden gebruikt om de diensten van Salesforce met het bestaande IBM AS400-gebaseerd computer systeem van Western Express te integreren.

Crissy Welhoelter, algemeen manager en vice president van de verkoop, flatbed afdeling van Western Express zei in een verklaring: “Als ze meer weten over onze klanten, kunnen wij hen beter bedienen en de beste ervaring voor hun noden bieden. CRM software zoals Salesforce.com tezamen met Dell Boomie helpt om Western Express efficiënt te maken en helpt ons om kleiner te opereren en klanten te behouden.”

Salesforce,com heeft een door IBD samengestelde waardering van 97, waardoor het gepositioneerd is binnen de tot 3% van bedrijven op een aantal hoofdzakelijke factoren. Twee hiervan zijn onder meer winst en verkoop groei.