Sitecore, toonaangevend leverancier van .NET Web Content Management System-software, heeft onlangs de samenvoeging tussen Sitecore CMS en Microsoft Dynamics CRM aangekondigd. Door deze integratie kunnen bedrijven gegevens van prospects en klanten in Microsoft Dynamics CRM koppelen aan realtime informatie over hun internetgedrag via Sitecore CMS. Marketeers kunnen zo gerichter klantervaringen bieden. Verkoopteams beschikken hiermee over de benodigde inzichten om diensten beter af te stemmen op potentiële klanten.
“Onze website is de kern van onze verkoop- en marketingstrategie. Die is gebaseerd op het centraal stellen van de klant en effectieve afstemming van onze marketingcommunicatie op individuele klantbehoeften”, zegt Geerd Schlangen, Chief Brand Officer van Qurius. “Door Microsoft Dynamics CRM aan Sitecore CMS te koppelen, kunnen we niet alleen klantinformatie beter vastleggen, maar ook relevante gegevens integreren ten behoeve van waardevolle klantervaringen en verdere versterking van ons merk en onze marktreputatie.”
Dankzij de volledige ondersteuning van Dynamics CRM versie 3.0 en 4.0 en optimale prestaties tijdens tests met één miljoen gebruikers kunnen bedrijven hun huidige processen en permissies stroomlijnen en beschikken over een gedetailleerd beeld van het gedrag van hun doelgroepen op alle niveaus. Daarnaast zijn niet-technische zakelijke gebruikers met de nieuwste versie van CMS Web Forms for Marketers in staat om snel en eenvoudig online formulieren te ontwikkelen, zoals online enquêtes en facturen, om belangrijke gegevens te kunnen vastleggen van klanten of prospects die de website bezoeken.