Soffront Software Inc., de leider in middenmarkt CRM software, kondigde recentelijk aan dat Triskel Consulting gebruik maakt van Soffront CRM om de verkoop en klantdienst aanbiedingen van hun klanten te verbeteren.
Soffront Software Inc., de leider in middenmarkt CRM software, kondigde recentelijk aan dat Triskel Consulting gebruik maakt van Soffront CRM om de verkoop en klantdienst aanbiedingen van hun klanten te verbeteren. Triskel Consulting levert consultancy diensten aan bedrijven die contactencentra bouwen en biedt begeleiding bij het proces van het herondernemen van noodlijdende contacten centra.
Debby Webster, eigenares en consultant bij Triskel, legde uit: “Mijn klant zocht in eerste instantie naar een CRM systeem om het probleem aan te pakken dat zij had met e-mail aanmelding en opvolging. Als product wederverkopers, was het van belang dat zij een CRM systeem had dat geautomatiseerde klant tevredenheid onderzoek e-mails kon versturen na de afsluiting van tickets om de hoge standaarden van excellentie in klantenservice van het bedrijf te behouden.”
Triskel heeft vele CRM producten geëvalueerd met betrekking tot de bijstand en verkoopapplicatie en voelde dat Soffront de beste aanbieding had. Webster vervolgde: “Soffront’s snelheid en gemakkelijke implementatie, gecombineerd met hun geïntegreerde suite van producten en heel competitieve prijs heeft ons ertoe geleid om voor hen te kiezen in plaats van voor andere CRM systemen zoals Zoho, Salesforce.com en Maximizer. We zijn ook tot de ontdekking gekomen dat Soffront heel gemakkelijk te gebruiken is.”
Webster legt uit dat naast de e-mail automatisering functie, het bedrijf ernaar uitkijkt om gebruik te maken van de geïntegreerde producten suit van Soffront voor het loggen, terugvinden, identificeren van de kern oorzaak en het analyseren van klantinteracties. Deze details zullen op den duur worden gebruikt om de uitgaande verkoop campagnes van het bedrijf te verbeteren.