Selecteer een pagina

SuperOffice, leverancier van Customer Relationship Management (CRM) software, heeft voor CRM Online en de server versie de PC World’s “Best in Test” 2011 gewonnen.

PC World Noorwegen heeft 12 CRM programma’s getest van 5 leveranciers, Mamut, Microsoft CRM (zowel Microsoft CRM Online als de on premise versie van Microsoft CRM zijn meegenomen in de test), Proweb, SuperOffice en XS Office. Van de 12 applicaties die getest zijn, hebben beide SuperOffice versies, SuperOffice CRM 7 Online (Software as a Service) en SuperOffice CRM 7 on premise de “Best in Test” prijs gewonnen. PC World zegt hierover in haar commentaar: “Een basis CRM applicatie heeft een contactscherm met historie en een kalender. Dit is iets wat alle systemen hebben. Wat uitblinkt ten opzichte van andere systemen zijn de functionaliteiten die aanwezig zijn als aanvulling op deze basis en tevens hoe goed deze processen het werk automatiseren”.

PC World zegt over SuperOffice CRM Online: “SuperOffice CRM is synoniem aan het begrip CRM en dat zie je terug in het programma. De gebruikersinterface loopt mijlenver vooruit op hun concurrenten.  De Online versie wordt natuurlijk aangeboden als een web client en niet als een Windows client. Ondanks dit gegeven zijn ze beide in functionaliteit bijna hetzelfde en zie je bijna geen verschil”.

PC World zegt over de on premise versie: “De integratie met Microsoft Office 2007 en 2010 zijn, in meerdere opzichten, uitgebreider en geavanceerder dan de integratie van Microsoft zelf”.

“Wij zijn bijzonder trots dat wij deze award hebben gewonnen,” zegt Guttorm Nielsen, Chief Product Development Officer. “Wij hebben er 5 jaar aan gewerkt om deze 7e generatie van SuperOffice CRM te ontwikkelen. Deze award voor zowel CRM online als de Server versie zorgt ervoor dat ons harde werken beloond is”.

“Duizenden uren zijn er besteed aan het analyseren, ontwerpen, programmeren en testen om een CRM applicatie te ontwikkelen die de klanten helpt om efficiënter en effectiever te laten opereren op het gebied van de 3 belangrijkste processen: verkoop, marketing en customer service. Verder heeft de software een nieuwe look en circa 250 nieuwe functionaliteiten gekregen die ervoor zorgen dat het nog sneller en makkelijker in gebruik is,” zegt Nielsen.

“Wij ervaren op dit moment een groeiende interesse voor CRM bij onze target groups in Europa. Bij veel nieuwe projecten lopen wij tegen zowel internationale als regionale concurrenten aan, waaronder ook spelers die door PC World getest zijn. Wij zijn in staat om veel van deze projecten te winnen omdat wij professionele CRM kennis in huis hebben, maar natuurlijk spelen ook de producten die wij leveren hier een belangrijke rol in. Het feit dat PC World wederom bevestigt dat onze producten de beste zijn, is zeer waardevol voor ons,” zegt Gisle Jentoft, CEO van SuperOffice.

PC World zegt, “SuperOffice wint weer!”  Dit betekent niet dat andere systemen slecht zijn of dat zij voor bepaalde processen niet beter werken. Het betekent gewoonweg dat SuperOffice CRM de beste oplossing biedt voor de belangrijkste CRM functionaliteiten.