Selecteer een pagina

Red Hat, Inc. levert openbronoplossingen. Deze leverancier maakt bekend dat het Technical Account Management-dienstportfolio is uitgebreid om SAP-oplossingen te ondersteunen. Red Hat klanten, die ook gebruik maken van SAP-producten, kunnen voor deze ondersteuning terecht bij de Technical Account Managers (TAM’s) van Red Hat. Deze managers zijn gespecialiseerd in SAP-oplossingen.

De toegevoegde SAP-ondersteuning van Red Hat is gericht op een sterk dienstenplatform. De TAM’s van Red Hat hebben enorm veel kennis en expertise van SAP. Hiermee kunnen zij klanten begeleiden en inzicht geven in hun implementaties. Klanten kunnen bij de TAM’s terecht voor advies over onder meer technische- en productroadmaps en daarnaast ook voor proactieve en strategische planning. Organisaties kunnen de hulp van TAM’s aanvragen om hun SAP en Red Hat omgevingen te optimaliseren om meer rendement uit hun investeringen te halen.

Het Technical Account Management Services portfolio van Red Hat stelt klanten in de gelegenheid om hulp in te roepen van een ervaren consultant die hen helpt met de optimalisering van hun bedrijfsvoering. De TAM’s van Red Hat ondersteunen klanten aan de hand van hun bestaande kennis van IT-omgevingen van de verschillende individuele klanten en zakelijke doelstellingen. Deze kennis wordt aangevuld via de beste ervaringen in de wereld. Er zijn bovendien nog vele andere voordelen die de TAM-klanten krijgen wanneer zij de software van SAP combineren met het uitgebreide TAM-portfolio.