Selecteer een pagina

Klanten Relatie Beheer specialist Maximizer Software heeft een nieuwe case studie onthuld, waarin wordt aangegeven hoe Zuid-Afrikaans wervingsbedrijf The Recruiters Network (TRN) zijn CRM platform heeft gebruikt om zijn nieuwe hoge niveau consultancy te lanceren.

The Recruitment Network heeft samen gewerkt met Camsoft Solutions, de Zuid Amerikaans gecertificeerde oplossingspartner van Maximizer, om Maximizer CRM te implementeren om te voldoen aan haar ingewikkelde zakelijke noden. Naast kandidaat registratiefuncties, biedt het systeem verkoop kansbeheer, Outlook integratie, planning en rapportage functionaliteiten. Vier maanden na de oorspronkelijke installatie, upgradede TRN naar Maximizer CRM 12 om te profiteren van zijn LinkedIn integratie, een duidelijk voordeel in de wervingsindustrie.

TRN werd in februari 2012 gelanceerd door Amanda Dreyer en Megan Davids als een unieke, hoog niveau wervingsconsultancy die gericht is op de financiële sector. Met meer dan 20 jaar ervaring in de industrie tussen hen, zochten Dreyer en Davids naar een systeem dat de door TRN nodige meerkeuze vereisten aankon, waaronder effectief contact en documentbeheer en verbeterde zoekopdrachten. Maximizer voldeed meer dan genoeg aan deze eisen dankzij de toegevoegde voordelen van zijn vermogen, dat gebruikers in staat stelt kritische data vanuit zowel het kantoor als op straat te betreden.

Amanda Dreyer, Managing Directeur, zei: “Van een data verkrijgend perspectief en door het gebruik van automatisering, hebben we vermindering in fouten gezien wat geleid heeft tot betere data kwaliteit en snellere, meer accurate zoekresultaten. Dit is belangrijk in de Zuid Afrikaanse wervingsindustrie, die een verzadigde, genadeloze markt is. Het is een geval van de snelste vinger pakt eerst in de werving en Maximizer helpt ons om dat uit te vinden en kwaliteit kandidaten verder te sturen naar klanten alvorens de competitie dat doet.”

Als er naar de toekomst wordt gekeken, is TRN van plan een maandelijks e-mail marketing campagne te lanceren die bestaat uit zijn topkandidaten. TRN wil ook aangepaste e-mails sturen naar klanten waarin zij worden geïnformeerd over de nieuwst beschikbare kansen. De automatisering en samenvoegingvelden van Maximizer stelst TRN in staat de nodige data te integreren en details over kandidaten rechtstreeks uit het systeem te halen.

Dreyer concludeerd: “We kijken ernaar uit een welvarende partnerschap voort te zetten met Maximizer Software en Camsoft Solutions om de groei van TRN in een heel competitief klimaal te ondersteunen en te ontwikkelen met onze noden. Het waar om te zeggen dat ons logo is “Werken voor jou,” maar “Maximizer werkt voor ons!”