De Rijksuniversiteit Groningen heeft de T5 oplossing van Trinicom gekomen om de afhandeling van klantcontacten via webselfservice, telefoon, email en aan de balie te ondersteunen. Partner Bixyte van Trinicom gaat de implementatie van de oplossing bij de universiteit verzorgen.
Rijksuniversiteit Groningen kiest T5 oplossing voor klantcontactBixyte heeft in opdracht van de Rijksuniversiteit Groningen onderzoek gedaan naar de beste manier voor de universiteit om hun klantcommunicatie te regelen. Luut Kroes, hoofd studentenzaken van de Rijksuniversiteit, is blij met het advies om T5 te implementeren, omdat de oplossing de functionaliteit biedt waar de Rijksuniversiteit Groningen naar op zoek is. “De oplossing sluit aan bij de waarden en doelstellingen van de universiteit: betrouwbaarheid, transparantie en eenvoud”, aldus Kroes, “Deze softwareapplicatie van Trinicom biedt ondersteuning in het verspreiden en beheren van kennis voor het beantwoorden van studentvragen over verschillende contactkanalen. De oplossing waarborgt een uniforme, consistente en hoog kwalitatieve beantwoording van de informatieverzoeken van studenten. Temeer daar wij in de komende jaren een aanzienlijke stijging van het contactvolume binnen het Studenten Service Centrum voorzien.”