Twinfield, marktleider in online administraties, heeft aan haar webdienst een nieuwe mogelijkheid toegevoegd waardoor elektronische bankafschriften snel en eenvoudig worden ingelezen en verwerkt. Deze integratie tussen online bankieren en online boekhouden biedt abonnees van Twinfield belangrijke voordelen. Klanten hoeven geen betaalopdrachten meer over te typen in het bankpakket en geen bankafschriften meer in te voeren in de boekhouding. Deze uitwisseling van gegevens tussen de bank en de boekhouding verloopt geheel automatisch.
Meer dan twintig nationale en internationale banken wisselen nu informatie uit met de dienst voor online boekhouden van Twinfield. Twinfield klanten die beschikken over een bankrekening bij een van de ruim twintig banken waarmee Twinfield is gekoppeld, waaronder ABN AMRO, Rabobank, ING-bank, SNS-bank, Fortis, Bizner, Bank of Tokyo, Raiffeisen bank en The National Bank of Ireland, kunnen vanaf vandaag gebruik maken van het zeer efficiënte inlezen van elektronische bankafschriften.
“De mogelijkheid om gegevens te consolideren stelt klanten van de Ulster Bank in staat om elektronische bankafschriften direct in Twinfield te importeren. Dat vermindert de handmatige invoer in de administratie en daarmee het risico van fouten”, zegt David Delaney, sales consultant bij de Ulster bank. “We werken nauw samen met de lokale vertegenwoordiging van Twinfield aan IPOS, een netwerk van onafhankelijke apotheken. IPOS heeft 170 bankrekeningen bij Ulster bank en kan nu dankzij het downloaden en importeren van één enkel bestand kunnen alle afschriften automatisch verwerken in de administratie, tegen een fractie van de tijd die handmatige invoer in beslag zou hebben genomen. Dit is een perfect voorbeeld hoe de combinatie van internetbankieren bij Ulster Bank met de webdienst voor boekhouden van Twinfield werkelijke toegevoegde waarde biedt voor onze klanten.”