Selecteer een pagina

Hemmink B.V., een importeur van onder andere elektrotechnisch installatiemateriaal, heeft voor de beheersing van haar sales-, marketing- en serviceprocessen gekozen voor update.seven, de CRM oplossing van update software.
Met update.seven zal Hemmink de kosten sterk verlagen door een betere beheersing van haar marketing- en verkoopprocessen. Alle relatie- en klantgegevens zullen met de CRM oplossing van update software gecentraliseerd worden en voor elke werknemer toegankelijk zijn, waardoor de interne communicatie verbeterd. Door de geïntegreerde schermen van update.seven kan Hemmink  naast klantcontacten, ook afspraken, taken en projecten op een klantgerichte wijze beheren, dit zorgt ervoor dat Hemmink haar klanten nog beter van dienst kan zijn en dat de servicekosten zullen dalen. Verder zorgt update.seven dat er meer managementinformatie beschikbaar komt, om zo gerichter te kunnen communiceren en verkopen.
“We hebben gekozen voor update software als CRM leverancier, omdat we met update.seven niet alleen schermen, maar ook processen en workflows eenvoudig en snel kunnen aanpassen zonder te programmeren. Hierdoor is de software naar eigen behoefte aan te passen en wordt je als onderneming niet in het keurslijf van een CRM leverancier gestopt.” aldus Renze Meester, CRM projectmanager van Hemmink B.V.
update.seven zal vanaf week 41 live gaan met de klantmanagementmodule waarna de overige modules snel zullen volgen. In totaal zullen 40 users op de Marketing-, Sales- en Serviceafdeling gebruik gaan maken van update.seven.