Foodservice groothandel Deli XL heeft internetbureau Colours gevraagd de nieuwe internetstrategie verder te vertalen naar een nieuwe website. Het traject omvat de volledige realisatie van de website. Jungle Minds heeft Deli XL begeleidt in de internetstrategie en het design. Deli XL verwacht eind 2009 haar website te lanceren.
Passie voor food en service
Via de nieuwe website van Deli XL wil de groothandel haar passie voor food en betrouwbare service beter voor het voetlicht brengen. Daarnaast kan de klant profiteren van een uitgebreid aanbod aan functionaliteiten. “Denk hierbij aan suggesties voor kostenbesparing, een receptendatabase, een fotogalerij & video’s en widgets”, vertelt Martin van Dam, directeur Marketing & E-commerce bij Deli XL: “We hopen dat de website een sterk platform wordt om goed advies te geven over bijvoorbeeld het dagverse assortiment”.
Firstspirit CMS
De nieuwe website wordt gerealiseerd in het FirstSpirit CMS van cms-leverancier e-Spirit. Daarmee legt Deli XL de basis voor een toekomstbestendige website die voldoet aan de e-commerce plannen van Deli XL. “We zijn als sinds 1999 bezig met het online aanbieden van onze producten en blijven graag pionier in onze branche”, benadrukt Martin van Dam. Colours is de eerste implementatiepartner in Nederland die het FirstSpirit CMS omarmt.