Zoho, een leverancier van web-based software voor samenwerking en enterprise applicaties,
heeft hun customer relationship management (CRM) software met Google
Agendasynchronisatie vernieuwd, om de productiviteit van gebruikers te verhogen.
De nieuwe Zoho CRM biedt een nieuwe gebruikersinterface, waarmee gebruikers met de oude interface kunnen vergelijken. De nieuwe UI beweegt een groot deel van die functionaliteit naar het top gereedschap menu.
Met behulp van Pulse, die beschikbaar is in Professional en Enterprise Edition, kan een CEO
een deal volgen die invloed heeft op zijn kwartaalresultaten. Het bijhouden van de overeenkomst zal hem op de hoogte houden over de evolutie van de deal.
Deze integratie helpt gebruikers zakelijke en professionele activiteiten in de gaten te houden, zodat ze zelfs direct LinkedIn berichten kunnen versturen zonder het Zoho CRM te verlaten.
Gebruikers kunnen ook zoeken naar het profiel van een andere gebruiker
Wat verrassend is, is dat het bedrijf niet is overgenomen door SAP (NYSE: SAP), Oracle
(NASDAQ: ORCL) of een andere onderneming op zoek naar een brede technologische strook om beter te concurreren tegen Google en Salesforce.com in cloud computing voor het bedrijfsleven.