Selecteer een pagina

BaseNet online CRM is een bekend relatiebeheersysteem in CRM wereld, het kent vier soorten relaties: bedrijven, contactpersonen, particulieren en medewerkers. Aan iedere relatie kan een medewerker (accountmanager) en afdeling gekoppeld worden. Met BaseNet online CRM koppelt u onder andere correspondentie, uren, agenda en taken aan een relatie en/ of een project. We hebben voor u de voornaamste mogelijkheden van dit online CRM pakket (Relatiebeheersysteem in ASP model) uiteengezet in een overzicht.

Filtering en Selectie in Basenet online CRM

Door middel van kenmerken is het zeer eenvoudig doorsneden van uw (online) relatiebestand op te vragen ten behoeve van mailingen en overzichten. Hiermee geeft u bepaalde relaties het kenmerk ‘nieuwsbrief’ mee en verstuur binnen enkele klikken een complete mailing per brief of per e-mail. Ook zijn uitgebreide selecties mogelijk; zoals bijvoorbeeld topklanten van accountmanager Janssen in Amsterdam kunt u definieren met behulp van de selectie-faciliteit in het BaseNet online relatiebeheersysteem. Ook deze selectie kunt u gebruiken om mailingen te versturen dan wel om lijsten te produceren.

Uitgebreide Online CRM groeps-agenda

Met BaseNet online CRM (en optioneel de PDA koppeling of uw laptop met UMTS of WiFi) kunt u altijd uw agenda inzien en nieuwe afspraken inplannen. Met behulp van de multi-agenda in dit relatiebeheersysteem kunt u (een selectie van) uw collega’s naast elkaar zien met alle afspraken voor een bepaalde dag. Daarnaast kunt u ook afspraken inplannen voor uw collega’s. De agenda-notificatie stuurt u bijvoorbeeld tien minuten of een half uur voor de afspraak een SMS bericht. Zodat u weet dat u op weg moet naar een afspraak of dat u een demonstratie moet geven.

Leg online uw werkzaamheden en terugbelafspraken vast

Met behulp van Taken is het eenvoudig terugbelafspraken, kattebelletjes en werkzaamheden, die nog gedaan moeten worden, vast te leggen. Voor verschillende typen taken gelden verschillende, vrij te definiëren, vervaltermijnen. Door middel van iconen wordt gevisualiseerd wat de status is van een taak: lopend, kritisch of verlopen. Voor iedere medewerker is te definiëren tot wiens taken men toegang heeft. Zo kunt u taken voor een collega inzien en nieuwe taken voor hem of haar aanmaken.

Online Workflow management

Met de Workflow management faciliteit van BaseNet online CRM kunt u uw standaard bedrijfsprocessen in goede banen leiden. Een bedrijfsproces kan als workflow, bestaande uit een serie taken, worden vastgelegd. U laat BaseNet webbased CRM (relatiebeheersysteem) weten uit welke volgtijdelijke taken het proces bestaat, welke acties er uitgevoerd moeten worden om een taak te volbrengen en welke personen (of afdeling, locatie, functiegroep) de bepaalde taken moeten uitvoeren. Met het afhandelen van een taak worden volgende taken automatisch gestart en voorzien van de juiste einddata (deadlines). Taken kunnen afhankelijk of onafhankelijk van elkaar in de loop van de tijd getriggerd worden vanuit een workflow.

Basenet CRM online administratie

Balansen / Grootboek mutaties De webbased administratiemodule binnen BaseNet online CRM onderscheidt zich op meerdere vlakken van de concurrentie. Door het onderdeel online relatiebeheer te koppelen aan de online administratiemodule ontstaat een zeer efficiënte werkwijze. Het ASP model zorgt ervoor dat de gebruikers, indien ze beschikken over de juiste machtigingen, ten alle tijden en op elke van internet voorziene locatie de beschikking kunnen hebben over de gegevens. De online administratie is net als het gehele CRM pakket beschikbaar zonder additionele vereiste installaties. Binnen het gehele relatiebeheersysteem zijn verschillende snelkoppelingen opgenomen. Hierdoor kan heel eenvoudig vanuit bijvoorbeeld de balans naar diverse bijbehorende boekingen en/of grootboekrekeningen worden doorgeklikt (een zogenaamde”drill-down/doorzoom” functionaliteit). Dit werkt uiteraard tijdsbesparend en maakt uw financiële administratie erg overzichtelijk. BaseNet online CRM is een schaalbaar systeem en hierdoor voor iedere organisatie toegankelijk. Door gebruik te maken van “macro’s”, welke op maat gemaakt kunnen worden, vormen eventuele afwijkende factureringsmethoden geen enkel probleem. BaseNet heeft voor iedere specifieke wens een oplossing voorhanden!

Basenet Online Projectbeheer

Een compleet overzicht van alle activiteiten binnen het kantoor! Een belangrijk onderdeel van BaseNet online CRM is het projectbeheer. Terwijl u uw werk doet, slaat BaseNet online CRM alle relevante informatie op onder het project. Zo heeft u altijd een compleet overzicht van allle activiteiten binnen uw kantoor. U kunt vanuit projecten factureren. Zo kunt u aangeven of er een vast bedrag in rekening moet worden gebracht of op basis van gewerkte uren. Ook kunt u verschillende uurtarieven per projectmedewerker definiëren.

Online Urenregistratie binnen het relatiebeheersysteem

Registreer gewerkte uren en koppel deze aan projecten en/ of relaties. Met de stopwatch registreert u eenvoudig telefoongesprekken. Deze uren belast u direct door op een project en/of relatie. Met het BaseNet relatiebeheersysteem kunt u onderscheid maken in te factureren uren en werkelijk bestede uren. Zo kunt u bijvoorbeeld aangeven dat u een bepaalde klant minder uren wilt doorberekenen dan u daadwerkelijk heeft gewerkt.Met de stopwatchfunctionaliteit kunt u bijvoorbeeld telefoongesprekken registreren. U kunt zelf instellen wat de standaard minimale starttijd is. U kunt bijvoorbeeld instellen dat voor elk opgenomen telefoontje minimaal zes minuten wordt geschreven, en dat elke vervolgtijd in clusters van drie minuten opgenomen wordt. Vanuit de stopwatch functionaliteit kunt u binnen enkele klikken alle correspondentie, taken en andere relevante zaken bekijken.

Voor meer Basenet CRM modules
Bron: CRMcentraal