Selecteer een pagina

Salesforce.com, ’s werelds nummer één CRM platform, kondigde onlangs aan dat zij een nieuwe industrieën strategie hebben met als doel het versnellen van de groei van het bedrijf en de manier waarop bedrijven samenwerkingen aangaan met hun klanten. Geleid door Vivek Kundra, EVP van Industrieën, levert de nieuwe industrieënbedrijfsafdeling van salesforce.com sociale, mobiele en verbonden cloudoplossingen voor zes wereldwijde industrieën nl. financiële diensten/verzekeringen, gezondheidszorg/biowetenschappen, detailhandel/consumentenproducten, communicatie/media, publieke sector en autoproductie. De nieuwe strategie van Salesforce.com omvat een team van experts, dat een ecosysteem ontwikkelt van voorkeurspartners en transformationele oplossingen creëert die gebruik maken van de kracht van het vertrouwde Salesforce1 Platform.

Met het Salesforce1 klantplatform zijn bedrijven van elke branche in staat hun verkoop, service en marketing apps voor het Internet van klanten te transformeren. Middels het Salesforce1 platform kunnen bedrijven nieuwe oplossingen implementeren, en dure operationele kosten elimineren met oudere onpremises softwareoplossingen.

Salesforce1 werd gebouwd om ’s werelds nummer één verkoop, service en marketing apps te transformeren en om de volgende generatie van aangepaste mobiele apps te bouwen op een geheel nieuwe set van API’s. Verkopers zijn nu bevoegd om op elke willekeurige plek te verkopen, op elk apparaat. Iedere service agent is nu in staat diensten te leveren en problemen op te lossen met meer dan 2.000 apps, beschikbaar in de AppExchange.