door admin | nov 5, 2013 | Customer relationship management (CRM), Softwarematrix
Bpm- en crm-leverancier Pegasystems is voor een ongekend bedrag eigenaar geworden van Antenna Software. Het Amerikaanse Antenna Software biedt aan mobiele applicaties ontwikkelingsforums. Deze onderneming beschikt over meer dan 250 werknemers en biedt mondiaal...
door admin | nov 5, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum
Als op zichzelf staande software heeft CRM veel te bieden. Het kan interacties met klanten beheren en bijhouden, evenals klantdienstervaringen standaardiseren en vereenvoudigen van het delen van gegevens binnen alle afdelingen. Dit zijn slechts enkele voordelen die...
door admin | nov 4, 2013 | Cloud computing, Nieuws
Barclays analist Ben Reitzes herzag IBMs koersdoel van $215 naar $190 en degradeerde de voorraad van “overgewicht naar “gelijk gewicht”. Ook gaf hij aan bezorgd te zijn over de geldstroom van het bedrijf die dichtbij $12,34 per aandeel ligt, wat...
door admin | nov 1, 2013 | Customer relationship management (CRM), Nieuws
Kortgeleden maakte InsideView, Inc. bekend dat de tien grootste softwarebedrijven in de Verenigde Staten gebruikmaken van het InsideView CRM Intelligence Platform(TM) in hun verkoop- en marketingorganisaties. De lijst is uitgegeven door Forbes en omvat...
door admin | nov 1, 2013 | Enterprise resource planning (ERP), Klanten Casus, Nieuws
ProcessPro, een ERP softwareoplossingbedrijf, maakt vol trots bekend dat een toonaangevende producent van gastronomische roomkaas spreads, soepen, dips, hoofdgerechten en desserts de keuze heeft gemaakt om de ERP softwareoplossing van ProcessPro te implementeren. Deze...
door admin | okt 31, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, Tips, Type
CRM systemen zijn ontworpen om verkoopteams te helpen bij het managen van klantrelaties. Bedrijven doen er goed aan om gebruik te maken van alle voordelen die CRM systemen met zich meebrengen. De Boston Consulting Groep (BCG) bracht recentelijk een verslag uit met de...
door admin | okt 31, 2013 | Branche, Customer relationship management (CRM), Tips, Type
Wat is sociale CRM en hoe heeft het de manier waarop mensen werken veranderd? Sociale CRM is enorm veranderd sinds het voor het eerst werd geïntroduceerd. Hetgeen eerst overwegend werd gebruikt als een uitbreiding van IM diensten voor vrienden en...
door admin | okt 31, 2013 | Branche, Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, OrangeRepublic Leadgeneratie, Type
Microsoft Dynamics CRM was reeds bekend onder CRM gebruikers. De ontwerpers hebben aan de problemen van deze versie gewerkt. De verbeteringen van Microsoft Dynamics CRM worden in dit artikel naar voren gebracht. De meest merkbare verbeteringen bij Microsoft Dynamics...
door admin | okt 31, 2013 | Enterprise resource planning (ERP), Nieuws
ERP Maestro ® Inc. heeft kortgeleden de lancering van de “only Cloud-based Segregation of Duty” en de Sensitive Access Analytische oplossing bekendgemaakt voor ERP gebruikers, evenals de verwelkoming van hun nieuwste, wereldwijde cliënt. Volgens de Chief Technology...
door admin | okt 29, 2013 | Branche, Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Tips, Type
Bedrijven die zoeken naar een nieuw of vervangend CRM systeem hebben enorm veel keuzemogelijkheden. Er zijn niet alleen veel verschillende types CRM systemen, maar ook enorm veel verkopers, implementatiemogelijkheden, enzovoorts. Het is dus een moeilijke keuze om een...