door admin | sep 16, 2013 | Enterprise resource planning (ERP), NederlandsKennisCentrum, Tips
Het is belangrijk om te weten op basis waarvan bedrijven een ERP selectie maken en een ERP implementatie verrichten. De ERP selectie begint al binnen het eigen bedrijf. Hierbij moet nagegaan worden wat er eigenlijk geautomatiseerd of vervangen moet worden, omdat de...
door admin | sep 16, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, Orange, Softwarematrix, Type
De CRM Idol 2013 competitie is in volle gang en het is belangrijk voor alle CRM spelers. De CRM industrie is groot en zal dit jaar waarschijnlijk 14 miljard dollar genereren. Deze hoeveelheid zal, naar mate het jaar het einde nadert, nog meer toenemen. Niche-spelers...
door admin | sep 16, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, Orange, Softwarematrix, Tips
In 2013 hebben veel MKB CRM bedrijven prioriteiten gesteld in hun bedrijfsstrategieën. De meeste CRM bedrijven hebben ervoor gekozen om hun verkopen en inkomsten te verbeteren en hun zakelijke afdrukken uit te breiden. Om dit klaar te spelen bekijken kleine tot...
door admin | sep 13, 2013 | Customer relationship management (CRM), Nieuws
Klantcommunicatiekanalen hebben zich verder ontwikkeld waardoor ook marketeers meer verantwoordelijkheid krijgen. Dit is gebleken uit een onderzoek van Forrester Reasearch en de Business Marketing Association. Van de 117 B2B marketeers die werden geïnterviewdgaf 97%...
door admin | sep 13, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, Orange, Softwarematrix, Tips
De CRM markt wordt steeds verder ontwikkeld. Daardoor is deze markt ook onderhevig aan enorm veel vernieuwingen. Er zijn daarnaast ook veel ontwikkelingen die zijn gebaseerd op een aangepaste marktbenadering en de missie waarbij de klant centraal staat. Er zijn...
door admin | sep 13, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, Orange
Elk jaar vinden CRM bedrijven nieuwe en innovatieve manieren om minder uit te geven, de omzet te verhogen, efficiënter te werken en hun productiviteit te verhogen. Dit jaar zijn de meest indrukwekkende voorbeelden van bedrijven die dit hebben klaargespeeld genomineerd...
door admin | sep 13, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Nieuws, Orange, Softwarematrix, Type
CRM verkopers doen er veel aan om nieuwe technologieën te incorporeren in hun bestaande CRM oplossingen. Sommige CRM bedrijven doen dit middels het overnemen van andere bedrijven door partnerschappen of vernieuwingen. De bedrijven die zijn genomineerd voor de CRM...
door admin | sep 10, 2013 | Automatisering, Branche, Business intelligence (BI), Cloud computing, Customer relationship management (CRM), Financieel, boekhouding en administratie, NederlandsKennisCentrum, Referenties
Visma.net is de cloudoplossing die Falkplan-Andes kortgeleden is begonnen te gebruiken voor de financiële administratie en procesondersteuning vanuit de cloud. Falkplan-Andes is een leverancier van digitale en papieren landkaarten, geografische data en routeplanners...
door admin | sep 10, 2013 | Customer relationship management (CRM), NederlandsKennisCentrum, Orange, Tips
Veel bedrijven hebben enorm veel geld gestopt in CRM oplossingen. Het doel van investeren in CRM oplossingen is om meer inzicht te krijgen in het consumentenbestand, voorspellingen te kunnen maken en meer klanten te werven. Bij het investeren in CRM oplossingen is het...
door admin | sep 9, 2013 | Business intelligence (BI), NederlandsKennisCentrum
De staf van een organisatie toont doorgaans weinig belangstelling in Business Intelligence (BI). BI richt zich met name op interne processen en het constateren van eventuele calamiteiten. Echter focust de staf van Business Intelligence (BI) zich liever op de kansen...